Ik probeer een site2site route based vpn op te zetten tussen 2 Juniper SSG 350M.
Ik denk alles correct ingesteld te hebben, echter krijg ik een incorrect payload error terug.
Het gaat er dus om dat a blijkbaar xxx.xxx.xxx.xxa meestuurt, waar b blijkbaar 0.0.0.0 verwacht.
Ik ben al een uur aan het zoeken, maar ik kan niks vinden waar dit door kan komen (of ik kijk verkeerd, dat kan ook)
Iemand enig idee hoe ik dit kan traceren?
Ik denk alles correct ingesteld te hebben, echter krijg ik een incorrect payload error terug.
Ik heb de ip's om security redenen verwijderd, maar wel dusdanig dat het logisch gezien nog kloptRejected an IKE packet on ethernet0/2 from xxx.xxx.xxx.xxa:500 to xxx.xxx.xxx.xxb:500 with cookies a8576a9519051e5c and f2c33020e64e5625 because The peer sent the incorrect IKE ID payload: (IP Address/xxx.xxx.xxx.xxa), expecting(IP Address/0.0.0.0).
Het gaat er dus om dat a blijkbaar xxx.xxx.xxx.xxa meestuurt, waar b blijkbaar 0.0.0.0 verwacht.
Ik ben al een uur aan het zoeken, maar ik kan niks vinden waar dit door kan komen (of ik kijk verkeerd, dat kan ook)
Iemand enig idee hoe ik dit kan traceren?
KPN - Vodafone Ziggo Partner