Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 15:48
welke software werkt er op deze generatie telefoon ?

sygic al geprobeerd echter na installatie start die niet op.
en om nou niet meteen geld weg te gooien ga ik ze niet allemaal kopen vandaar dan ook de vraag aan jullie welke dat er op deze tel werken. (spraak hoeft niet NL te zijn mag ook engels).

overigens/helaas is ovi-maps geen optie daar deze vraagt om online te gaan en ik van tegen de grens van duitsland/belgie aan woon zou dat te duur zijn (ivm roaming en die kosten, en dat mijn telefoon net voor de navigatie gratis werdt gekocht is).

bedankt voor jullie hulp. (heb de search al gebruikt echter kwam ik niet op de resultaten waar ik op hoopte).

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:35

CeesKees

I rest my Kees

ovi installeert toch kaarten op je telefoon...

dus geen dataverbruik. Gewoon roaming uitzetten.. dan moet het gewoon werken.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 18:28

krietjur

Where am I?

Ik gebruik Sygic Mobile Maps op m'n E72. Werkt perfect, duidelijke navi die me nog niet in de steek heeft gelaten. Ovi heb ik ooit wel geprobeerd maar was daar niet bepaald gecharmeerd van (en dan druk ik me zacht uit :P )

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Nokia Maps is behoorlijk vernieuwd, dus dat kan je natuurlijk proberen. Voordeel is dat het gratis is. Je kunt via de app de kaarten downloaden van de landen die je nodig hebt. Ook navigatietechnisch is Nokia Maps sterk verbeterd, ook offline.

Sygic werkt inderdaad ook op de E72. Je moet natuurlijk wel de juiste versie gebruiken, anders start ie niet op. Nadeel van Sygic is dat ze gestopt zijn met updates voor Symbian. De laatste versie is 11.2 meen ik.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17
Ik ben vorig jaar met behulpt van Nokia Maps (op de N8 weliswaar) naar Zwitserland gereden op de motor ging prima. En zonder datagebruik. Je moet wel even in het programma aangeven dat je offline wilt navigeren, anders vraag ie inderdaad steeds om een verbinding.

[ Voor 31% gewijzigd door coenox op 15-06-2012 08:47 ]

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Inderdaad: Nokia (Ovi) Maps heeft twee instellingen: online en offline. Als 'ie op online staat, vindt 'ie nog veel meer nuttige plaatsen, maar de basisdingen vindt hij ook op offline-modus. Daarvoor moet je wel eerst de kaarten gedownload hebben via Nokia (Ovi) Suite. Vorig jaar heen en weer gereden naar Kroatië op mijn telefoon, ging prima en gratis.

• klen_ghost
Apaat schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:36:
Inderdaad: Nokia (Ovi) Maps heeft twee instellingen: online en offline. Als 'ie op online staat, vindt 'ie nog veel meer nuttige plaatsen, maar de basisdingen vindt hij ook op offline-modus. Daarvoor moet je wel eerst de kaarten gedownload hebben via Nokia (Ovi) Suite. Vorig jaar heen en weer gereden naar Kroatië op mijn telefoon, ging prima en gratis.
verklaard waarom mijn ovi niet wil werken (nog geen kaarten gedownload via de pc suite, ga het direct proberen).
bedankt voor de info.
nog 1 vraagje, mijn telefoon is gekocht als zijnde e72 (zonder de navigator optie/extra) gaat het dan ook op voor die type's ? (hoop het wel natuurlijk).

• klen_ghost
kan iemand dan een download link voor de kaarten van ovi maps (ik kom me er niet uit, de site van nokia).
google geeft me zelfde resultaat als ik al had (in ieder geval niet een link naar waar je de kaarten kunt krijgen).

bedankt

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Eerst hier Nokia Suite downloaden. Daarmee kun je dan de kaarten downloaden via het kopje "Maps"

• klen_ghost
Apaat schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:14:
Eerst hier Nokia Suite downloaden. Daarmee kun je dan de kaarten downloaden via het kopje "Maps"
het mooie is, als ik op dat knopje " maps " klik dan opent de online routeplanner van nokia maps zich :(
nog suggesties ?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Op je toestel de app Kaarten openen en via versiebeheer oid checken voor de nieuwe versie. Deze downloaden, installeren en daarna pas aan de pc hangen of via de app kaarten van de gewenste landen downloaden.

• klen_ghost
PinokkioTV schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:31:
Op je toestel de app Kaarten openen en via versiebeheer oid checken voor de nieuwe versie. Deze downloaden, installeren en daarna pas aan de pc hangen of via de app kaarten van de gewenste landen downloaden.
gister avond gelukt via nokia suite :) (schijnbaar heb je nokia pc suite , en gewoon nokia suite en via de gewone lukte het)

allemaal bedankt, deze kan dicht :)
fijne dag
Pagina: 1