Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Live messenger] Video card driver not supported

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Heb hier laatst een oude videokaart in mijn PC moeten zetten (nVidia TNT2 voor de kenners). Vervelend probleem: MSN wil nu niet meer webcammen. Zegt letterlijk: "Your video card driver does not support the video call feature. Please try a voice call instead". Cam wordt wel gewoon herkend.
Leuk en aardig, maar er zijn voor die kaart dus geen Win 7 drivers. De XP drivers werken wel gewoon met mijn kaart - maar kennelijk vind MSN dat dus niet zo leuk ;)
Kaart upgraden is geen optie.

Nou kan ik me voorstellen dat ze dat ergens op 1 of andere instelling baseren, al dan niet in de driver zelf. Ik wil best een drivertje hacken (ding is toch al unsupported), maar dan moet ik wel weten hoe en waar precies :)
Of kan ik messenger ergens vertellen dat ie die check niet uit hoeft te voeren (of gewoon zijn bek moet houden en netjes doen wat hem gevraagd word) :?

Live Messenger 2011 (build 15.4.3508.1109) btw :)

Iemand een idee? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MSN alternatief die webcam support, zoals Trillian of Miranda IM wellicht? Niet precies wat je vraagt, maar laat iig Live Mes z'n kop houden :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
* The Eagle neemt aanloop en geeft topic een rotschop.

Problem still exists, geen gevalletje PEBKAC :P

Anyone?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het heeft wel gewerkt met die kaart? evt in een andere pc?

Oude msn proberen?

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Nee, heeft met die kaart nooit gewerkt. Ik vermoed dat het een gevalletje DirectX ondersteuning oid is, maar dat kan ik niet hard maken. Hiervoor zat er een Radeon 9800 pro in. Ook een oud beestje, maar deed wat het moest doen.

Trillian klonk leuk, totdat ik daar ineens een account voor aan moest maken. Heck no. Miranda IM nog niet geprobeerd, maar ben eigenlijk wel een beetje klaar met Live messenger. Pidgin is leuk (en handig), maar die ondersteunt weer geen webcams...