Ik ben al jaren in het bezit van een HDX-1000 (inmiddels geflashed naar Popcorn hour)
Maar heb het idee dat deze player een beetje antiek begint te worden.
Tevens vind ik muziek afspelen via dit ding prut..
Vastlopers hier en daar, algemene trage menu.
de HDX gebruik ik dmv YAMJ, alle films staan op een 18 TB windows xp bak in het cv hok:)
Nu heb ik een beetje rondgekeken op tweakers en zit nu toch te twijfelen om anders een HTPC te maken/te kopen.
Omdat het voor mij uitproberen wordt, lijkt me het handig om desnoods met een 2e handsje te beginnen.
Ik heb in V&A al een asrock ion 330, een boxxee box en een Apple TV2 te koop gezien. Is dit wat?
Wat kijk ik nu voornamelijk : 1080p en series
Wat wil ik met de htpc gaan doen : 1080p films, series, muziek en evt wat youtube)
In gebruik met de volgende hardware :
xp serverbak (18TB opslag)
Logitech Z5400 ( geluid dus via glasvezeltje)
Sony KDL-52W5500
Belangrijk punt: laag energieverbruik in standby, ze mezelf niet elke keer wachten tot de pc opgestart is.
Wie o wie kan wat bomen in dit bos weghakken zodat ik weer een beetje een beeld krijg ?
Maar heb het idee dat deze player een beetje antiek begint te worden.
Tevens vind ik muziek afspelen via dit ding prut..
Vastlopers hier en daar, algemene trage menu.
de HDX gebruik ik dmv YAMJ, alle films staan op een 18 TB windows xp bak in het cv hok:)
Nu heb ik een beetje rondgekeken op tweakers en zit nu toch te twijfelen om anders een HTPC te maken/te kopen.
Omdat het voor mij uitproberen wordt, lijkt me het handig om desnoods met een 2e handsje te beginnen.
Ik heb in V&A al een asrock ion 330, een boxxee box en een Apple TV2 te koop gezien. Is dit wat?
Wat kijk ik nu voornamelijk : 1080p en series
Wat wil ik met de htpc gaan doen : 1080p films, series, muziek en evt wat youtube)
In gebruik met de volgende hardware :
xp serverbak (18TB opslag)
Logitech Z5400 ( geluid dus via glasvezeltje)
Sony KDL-52W5500
Belangrijk punt: laag energieverbruik in standby, ze mezelf niet elke keer wachten tot de pc opgestart is.
Wie o wie kan wat bomen in dit bos weghakken zodat ik weer een beetje een beeld krijg ?
[ Voor 5% gewijzigd door slayerrp op 14-06-2012 17:44 ]