Ik ben erg benieuw of er ook Tweakers naar Assembly Summer gaan dit jaar. Misschien is het wel leuk een keer te meeten en samen een paar potjes te spelen.
Als je naar andere Game/LAN events gaat deze zomer, welke zijn de moeite om mee te pikken?
Degene die niet weten wat Assembly Summer 2012 is:
Assembly is een organisatie die jaarlijks twee game/lan event organiseert in Helsinki Finland, Assembly Winter en Assembly Summer.
Hier kan je alles vinden wat je zou willen weten: LINK
De reden dat ik naar Assembly Summer ga:
Al 3 jaar lang speel ik spellen met een Fin Engelsman die ik heb ontmoet door World of Warcraft, het is altijd leuk en gezellig op Teamspeak en dit jaar ga ik hem opzoeken in Finland.
Ik wist dat er dit jaar weer een Assembly werd georganiseerd dus dat vond ik wel een goed excuus om eens naar Finland te trekken en er samen heen te gaan.
Als je naar andere Game/LAN events gaat deze zomer, welke zijn de moeite om mee te pikken?
Degene die niet weten wat Assembly Summer 2012 is:
Assembly is een organisatie die jaarlijks twee game/lan event organiseert in Helsinki Finland, Assembly Winter en Assembly Summer.
Hier kan je alles vinden wat je zou willen weten: LINK
De reden dat ik naar Assembly Summer ga:
Al 3 jaar lang speel ik spellen met een Fin Engelsman die ik heb ontmoet door World of Warcraft, het is altijd leuk en gezellig op Teamspeak en dit jaar ga ik hem opzoeken in Finland.
Ik wist dat er dit jaar weer een Assembly werd georganiseerd dus dat vond ik wel een goed excuus om eens naar Finland te trekken en er samen heen te gaan.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com