Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remya
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen de Philips 43PFL4307 met SmartTv (plus). De tv is Wifi ready dus moet ik er nog z'n usb-stick voor kopen voordat ik Wifi kan gebruiken (maar al m'n geld is op door de tv). De tv heeft ook een Lan-poort maar aangezien de tv boven op m'n kamer hangt kan in niet met een kabel beneden bij de router komen.
Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan op lossen ? (Ik heb al rondgezocht op internet en tweakers forum maar daar werd ik niet heel veel wijzer van)
Ik heb al geprobeerd de tv met een lan-kabel aan mijn pc of laptop te hangen maar dan maakt hij wel verbinding met het thuisnetwerk maar even later valt dat weg en dan heb ik ook geen verbinding meer met internet via de pc of laptop.

Hoop dat jullie me kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Bang dat je niet ontkomt aan een wifi-dongel. De voor jou toestel geschikte is deze:

pricewatch: Philips PTA01 USB-adapter

Mocht je bereik draadloos niet goed zijn, dan ontkom je niet aan het maken van een vaste bedrade verbinding. Dus rechtstreeks van de router naar de tv.

Hoop dat je hier wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remya
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Oké Dankje dan gaan we dat maar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik heb gewoon 20 meter cat6 kabel speciaal gekocht zodat ik deze in de TV kon duwen, de kabel moest wel uiteraard omhoog geleid worden.

Maar dat was iets meer dan € 10 voor 20 meter cat6.