Gazelle Vuelta op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb al jaren een racefiets (Gazelle Vuelta) in de schuur staan (in uitstekende staat verder), een die ik sporadisch gebruik (als het 1x in 2 jaar is, dan is het veel). Nu is er iemand die nog een racefiets wil, voor niet te veel. Ooit gekocht (6 jaar geleden denk) voor 100 euro. Ik zat te denken aan 50 euro... staat hij ook niet meer in de weg.

Maar nog ff kijken op Marktplaats hoeveel zoiets nog opbrengt... Zie ik exact dezelfde fiets (op misschien andere bandjes na) staan voor 275 euro.
http://fietsen-brommers.m...54828-gazelle-vuelta.html

Omdat ik hier echt de ballen verstand van heb, hoop ik op wat (race)fietsenkenners hier die kunnen inschatten of dit daadwerkelijk een redelijke prijs is, of het weer eens een in de bol geschoten Marktplaats-verkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Is het niet handiger dat op een (race)fiets forum te vragen :?
Maar zoals hier onder staat zijn (vraag) prijzen op MP vaak willekeurig gekozen.

[ Voor 39% gewijzigd door DukeBox op 14-06-2012 15:44 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het feit dat hij voor 275E op MP staat betekent niet dat iemand hem daar dan ook daadwerkelijk voor koopt ;).
Ik zou hem gewoon voor een prijs wegdoen waar je je zelf goed bij voelt.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:02

Eijkb

Zo.

Een racefiets is op te delen in frame, banden, groepset en dergelijke. Kans bestaat dat op die "dure" fiets een betere groepset (versnelling e.d.) zit dan op jouw fiets. Daarnaast is er sinds de "fixie" hype een run ontstaan op oude raceframes.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden. Als je er niet veel verstand van hebt is het lastig te bepalen hoeveel iets waard is. Zal nog maar eens extra op google rondspeuren, alleen lastig doordat je ook nieuwere generatie Vuelta's hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet echt een vraag voor in het shopping forum. Voor zover ik weet is er niet echt een logische plek op GoT voor het doen van taxaties van fietsen. Wellicht dat je je vraag beter in de HK kwijt kunt. Verder is het gewoon even de markt verkennen (marktplaats, ebay, etc) en kijken wat een normale vraagprijs is. Succes met de verkoop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.