How To: Configureer Amino STB

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remixtyle
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 22:27
In deze topic gaat het om toegang te krijgen tot de configureer pagina van de Amino. D.m.v. toetsenbord combinaties (aangesloten op de usb poort van de amino), is het mogelijk om verschillende menus te openen. Door <alt>+<m> te toetsen , krijg je een scherm waarbij je een wachtwoord moet invoeren. Dit schijnt standaard: 'leaves' te zijn, en om een configuratie te bevestigen is het standaard: 'snake'. Maar het wachtwoord is niet standaard, dus we komen er niet in. Alle mogelijkheden kunnen hier besproken worden. :)

Hieronder een lijst van zover de bekende toetsencombinaties:

Alt+M: configureer pagina (ww)
Alt+P: instellingen amino stb
Alt+V: Video on Demand
Alt+T: teletekst

Groet,

Remixtyle

[ Voor 14% gewijzigd door remixtyle op 14-06-2012 14:17 . Reden: extra informatie ]

Bugs Bunny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Sorry, maar ik zie niet in wat en settopbox in Netwerken doet. Sowieso zie ik niet in wat een dergelijk topic uberhaupt voor zin zou hebben. Wat is nu je doel? Het verkrijgen van zoveel mogelijk configuratiemogelijkheden via toestencombinaties? Ik denk dat je zelf ook wel gewoon alle combinaties kan uitproberen.
Als je ten slotte alles wereldkundig wilt maken, open dan een blog. Het forum is er voor het voeren van een discussie. Ik zie geen discussie mogelijkheid in dit topic

Dit topic is gesloten.