links naar bbg in de nieuwe aankoop subforums

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Hoi tweakers/adjes,

onlangs zijn zijn er een drietal nieuwe subforums verschenen voor vragen omtrent aankoop van hardware. Het lijkt mij handig/is het niet handig om daar directe links naar de laatste BBG's bij te plaatsen? Vastgepind in een draadje oid? Vooral in 'desktop' zie je dat een snelle link naar de BBG al een heel eind komt, het is meestal dat de gebruiker er niet bij stil staat of er zelfs vanaf weet. Mooie manier ook om de moeite die in de BBG's wordt gestoken nog eens extra onder de aandacht te brengen.

grtz Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kan gedaan worden. Misschien als aanvulling op het DAA beleid.

Het 'probleem' is een beetje dat er tot nu toe nog veel gebruikers zijn die niet eens de moeite nemen om het beleid door te nemen (waar veel handige tips in staan). De mensen die al wel wat meer inzet tonen weten de BBG vaak wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Dat ben ik idd ook wel met je eens, het is vaak eerst vragen en dan pas kijken... maar goed, zo staat echt alles recht onder de neuzen en ik merk toch wel dat zodra je het even naar voren schuift het vaak wel gewaardeerd wordt :) Het scheelt denk ik ook weer wat zoek, knip en plakwerk voor de hulpgevers... al is het maar om ernaast te houden om de zin van de onzin te scheiden. Plus dat de BBG een mooi stukje samenwerking met de gebruikers is en daar mag je wel 'trots' op zijn vind ik, het verdiend meer aandacht.

Bedankt voor de positieve aandacht op mijn vraag :)

PS, nu ik toch bezig ben 8) ... ik heb mij persoonlijk wel eens afgevraagd waarom de BBG niet een vaste duidelijke plek op de frontpage heeft, goede toegevoegde waarde naar mijn mening. Nu zie je dat de BBG toch al heel snel ondergesneeuwd wordt door nieuwere artikelen, dat is gewoon zonde. Eigenlijk is de BBG lastig terug te vinden zonder er exact op te zoeken... ;)

[ Voor 40% gewijzigd door MicGlou op 14-06-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Waar ik ook voor wil waken is dat er dan terugverwezen gaat worden naar de BBG. Iedere tweakers is uniek met zijn wensen (denk ik dan maar) en in DAA willen we juist de ruimte geven voor individuele wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
De BBG is dan ook een richtlijn, een 'guide'. Volgens mij doelt MicGlou dan ook meer op het feit dat sommige gebruikers niet weten waar ze moeten beginnen en ook niet van het bestaan van de BBG afweten. De individuele wensen komen dan nog niet in het gedrang.

Ik zal eens kijken of het interessant is om 1) verwijzing bij het artikel naar het forum te doen en 2) een het laten opvallen van de BBG in de aankoopadviesfora.

Sowieso moet daar nog het één en ander worden uitgelegd, omdat sommige gebruikers nog niet door hebben hoe ze hun lijstje makkelijk kunnen plaatsen op het forum (met RML genereren) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
True. :+
Pagina: 1