Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 16:30
Ik ben van plan om binnenkort een tablet aan te schaffen, ik wil niet direct grof geld uitgeven dus is mijn budget €200,-.
Ik heb mijn keuze inmiddels beperkt tot twee tablets: Yarvik TAB465 of Polaroid MIDC10PR.
Van de eerste zijn redelijk wat reviews te vinden, niet allemaal even positief maar ook niet super negatief. Je weet wat je koopt, een tablet van €200,- en meer dan dat is het ook niet.
Van de Polaroid kan ik geen review vinden, wellicht dat iemand zo'n ding ooit gekocht heeft (is momenteel te koop bij de Kijkshop voor €188,-)

Ik vroeg me dus af welke van deze twee de beste (minst slechte) keuze is. Voor zover ik kan zien is het grootste verschil de max. opslagcapaciteit welke bij de Yarvik 32GB is en bij de Panasonic 16GB.

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik denk dat de Yarvik het betrouwbaarst en best is van deze twee. Ook zullen er meer custom roms verschijnen voor de Yarvik.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Bij budgettablets is een grote community erg handig voor custom roms en fixes die niet van de fabrikant zelf komen (wat wel eens het geval is bij budget tablets) Ik zou dus ook voor de yarvik gaan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15
Je hebt 200 euro budget voor een 7" tablet? Dan zou ik

- het oprekken en een tab2 7.0 kopen
- Een BlackBerry playbook kopen (erg goed gebouwd apparaat met mooi scherm en draait android apps in een soepel OS)
- Wachten op de Google/Motorola tablet

en geen yarvik oid kopen. dat is gewoon prut ivm de tablets die ik noemde

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
418O2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:19:
Je hebt 200 euro budget voor een 7" tablet? Dan zou ik

- het oprekken en een tab2 7.0 kopen
- Een BlackBerry playbook kopen (erg goed gebouwd apparaat met mooi scherm en draait android apps in een soepel OS)
- Wachten op de Google/Motorola tablet

en geen yarvik oid kopen. dat is gewoon prut ivm de tablets die ik noemde
Sluit ik me bij aan.
Of de Flyer als die 199 euro aanbieding nog loopt.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

HTC Flyer inderdaad, beter dan een BB Playbook en veel beter dan Yarvik's

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html
32 gb
1,5 ghz

Je kan wachten op de Nexus tablet of de Windows tablets.
Pagina: 1