Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-05 16:07

Raptorial

Sore ga toru mono wa nandemo

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Ik kan een gratis PS3 krijgen van mijn broer. Deze heeft hij tijdens zijn studie in de USA gekocht, maar in NL heeft hij er al een staan.
Nou hebben PS3 regio's wat betreft blu-ray, dat weet ik, maar wat zijn de gevolgen voor het gamen.

Als ik het goed heb draaien alle games die ik hier koop.
En waarschijnlijk moet ik een nieuwe online account aanmaken en ben ik dus kwijt wat mijn broer al heeft gekocht.

Klopt dit wat ik hier zeg?
En heeft het gevolgen voor online gamen (op eventueel een nieuwe account) vanuit Nederland op een Amerikaanse PS3?

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PS3 afmelden op zijn PSN, nieuwe PSN aanmaken en je PS3 daar koppelen.

Verder is veelal PSN gebaseerd, net als mensen hier op hun EU PS3 een US of ASIA PSN hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2012 12:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial

Raptorial

Topicstarter
En dan klopt gewoon alles wat ik zeg verder hè? Dan zijn er buiten een paar regio gebonden blu-rays er geen andere nadelen?

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een aantal games zijn wel regio gebaseerd, bij DLC of updates staat er explicitiet bij vermeld voor welke 'DVD code' deze geschikt is. Zal meer een kwestie worden van gewoon testen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial

Raptorial

Topicstarter
Ok, dat ga ik ook doen. Maar ik dacht als iemand hier nou ervaring heeft en zegt van niet doen want... dan kan mijn broer hem daar nog verkopen. Hier zou hij dan niks meer waard zijn.

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 19:12

Player1S

Probably out in the dark

Je zult ook een nieuwe voeding moeten kopen waarschijnlijk of een converter ertussen doen.

VS = 110W
NL = 230W

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 19:09

Nemesizz

Untouchable

L1nt schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:38:
Je zult ook een nieuwe voeding moeten kopen waarschijnlijk of een converter ertussen doen.

VS = 110V
NL = 230V
Fixed. Komt wel iets meer wattage uit de muur dan 230 :P
Pagina: 1