Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Navigatie naar coördinaten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:54
Hallo,

Voor een school opdracht moeten wij een route maken, wij willen hierbij gebruik maken van GPS en google maps.

Echter, ze komen eerst op een website die wij hebben gemaakt, waarnaar ze door op een button te drukken naar de navigatie (google maps) gaan. Op dit moment gebruiken wij geo: tag, alleen wanneer ze op de button drukken gaan we naar de coördinaten, waarnaar er niks gebeurd.

Nu was mijn vraag; is het mogelijk om te zorgen dat ze een navigatie krijgen vanaf hun locatie naar de coördinaten ?

Hartelijk bedankt!

BattleTag Metian#2962

• JelteV
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 30-09 09:20
Goed naar de URL kijken.

ik gok dat je zoiets bedoeld. De rest moet je zelf invullen.

https://maps.google.nl/ma...BLyw&oq=gr&t=h&mra=ls&z=9

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:54
Bedankt. Begint langzaam wat duidelijker te worden; ik zal het eens uitpluizen!

BattleTag Metian#2962

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True