Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Prikbordbox
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10-07-2012
Ik heb nu een Logitech RX250
pricewatch: Logitech RX250 (Zwart)
en wil graag dezelfde ervaring maar dan draadloos.

Ik heb nu 3 muizen geprobeerd, maar deze waren of te klein of gaven om andere RSI verschijnselen in de pols. Welke muis heeft (ongeveer) dezelfde vorm als de RX250 en is draadloos?

De Logitech M510 cordless laser mouse lijkt me nu de meest logische, maar na 2 muizen al omgeruild te hebben hoor ik graag jullie ervaring/advies.

• Funkyfy
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04-09-2012
Logitech Wireless Mouse M705
pricewatch: Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Is groot en assymetrisch.
(Helpt RSI te bestrijden)

Of duurder de Logitech Performance MX

[Voor 37% gewijzigd door Funkyfy op 14-06-2012 17:36]

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
^Wat hij zegt. Ik heb zelf ook de M705 en deze bevalt uitstekend. Genoeg knopjes en instelmogelijkheden door middel van Setpoint, en ik krijg absoluut geen last van mijn handen na langdurig gebruik. :)

You save everyone, but who saves you?

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:11
Kan de M705 ook alleen maar aanraden.

Je moet ook geen symmetrische muis kopen als je maar met één hand muist.

• Arvado
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-05 14:59
Toen ik je bericht las dacht ik idd gelijk aan de M510. Dat vind ik zelf een super fijne muis. PERSOONLIJK vind ik de M705 niet zo fijn, die is ook niet zo groot als de M510 en ik hou van een grote muis. Maar dit is allemaal echt persoonlijk. misschien moet je ze ergens proberen.. in de Media Markt ofzo?

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True