Hallo mede Tweakers,
Ik wist deze vraag niet goed te plaatsen, dus dan maar onder Stuffis Generalis.
Dit is wat ik wil doen:
Mijn verjaardag aankondigen en een wekelijkse mailing sturen.
Waarom:
Ik heb vrienden die alles vergeten en wilde dit jaar voor de grap een wekelijkse mailing sturen met rare dingen.
Wat is het probleem:
Ik wil graag dat mijn vrienden zich kunnen subscriben. Echter heb ik geen eigen website of server.
Wat verwacht ik:
Voor mij zou een simpele mail met voornaam, achternaam en e-mail adres volstaan, maar een lijst of een website waarvandaan je gelijk een mail kan sturen zou natuurlijk nog mooier zijn.
Het moet gratis zijn.
Wat heb ik gedaan:
Gezocht naar websites die een simpel form hebben staan en de gegevens forwarden (zonder zelf op te slaan is natuurlijk een must), of naar mailing software online (cloud) zodat ik het daar kan draaien.
Ik kwam niet verder dan een 30 dagen trial, maar ik wil het tot halverwege september gebruiken.
De vraag:
Heeft/weet hier iemand een oplossing voor deze situatie?
Ik wist deze vraag niet goed te plaatsen, dus dan maar onder Stuffis Generalis.
Dit is wat ik wil doen:
Mijn verjaardag aankondigen en een wekelijkse mailing sturen.
Waarom:
Ik heb vrienden die alles vergeten en wilde dit jaar voor de grap een wekelijkse mailing sturen met rare dingen.
Wat is het probleem:
Ik wil graag dat mijn vrienden zich kunnen subscriben. Echter heb ik geen eigen website of server.
Wat verwacht ik:
Voor mij zou een simpele mail met voornaam, achternaam en e-mail adres volstaan, maar een lijst of een website waarvandaan je gelijk een mail kan sturen zou natuurlijk nog mooier zijn.
Het moet gratis zijn.
Wat heb ik gedaan:
Gezocht naar websites die een simpel form hebben staan en de gegevens forwarden (zonder zelf op te slaan is natuurlijk een must), of naar mailing software online (cloud) zodat ik het daar kan draaien.
Ik kwam niet verder dan een 30 dagen trial, maar ik wil het tot halverwege september gebruiken.
De vraag:
Heeft/weet hier iemand een oplossing voor deze situatie?
Knowledge is power