Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help mij afstuderen en maak kans op mooie prijzen!

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn naam is Roy van de Beek. Op dit moment zit in de afstudeerfase van mijn opleiding Reclame, Marketing & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam.

Mijn afstudeeropdracht doe ik voor Deynos BV. Dit is een bedrijf die infotainmentsystemen (denk aan Radionavigatie, iPod & USB integratie) distribueert in de Benelux. Hiervoor houd ik een enquete, en mag ik 5 hele mooi prijzen verloten.

De prijzen die ik mag verloten, zijn:
- Smartphone cardock
- iPhone Cardock
- Telefunken ES 6010 (autoradio)
- Dockable mediaplayer (dvd-speler + hoofdsteunhouder)
- Telefunken ES 7050 BT (autoradio)

De enige eis die ik stel aan respondenten, is dat ze in het bezit zijn van een auto. Als jullie mij zouden willen helpen zou dat fantastisch zijn. En onthoud, je maakt ook kans op 1 van de 5 prijzen die ik mag verloten!

Ik weet dat het misschien niet helemaal de bedoeling is om de enquete hier te plaatsen, maar als je wilt afstuderen moet je alles proberen.

[mbrsnip[/]
Alvast bedankt!

Groet,

Roy

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 14-06-2012 11:31 ]

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 20:06
Ik heb hem ingevuld hoor. Ik denk btw dat je wel beter eerst dit kan aanvragen bij een modje... :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En, die toestemming is er niet ;) Dit soort zaken moeten altijd van te voren worden aangevraagd. Als we het al doen, is het om een trouwe gebruiker tegemoet te komen, iets wat hier ook niet het geval is.

Dit topic is gesloten.