Op het laatste moment naar Nederland - Portugal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:27
Gisteravond met 2 vrienden op de bank naar NL - DLD gekeken... ik had ineens het idee om naar Nederland - Portugal te gaan... lijkt me gewoon geweldig om de sfeer eens mee te maken.

Ik zit alleen met een paar vragen waar jullie mij misschien mee kunnen helpen:

- waar haal je goedkope kaartjes voor de wedstrijd? (ik las in de krant over kaartje voor NL - DLD voor 50 euro)
- wat is handig qua verblijf en waar moet je nog op letten?

We gaan met de auto, want ik denk dat het vliegtuig en met de trein wel heel erg duur worden. De bedoeling is om dinsdag of woensdag weer te gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:48

Player1S

Probably out in the dark

Auto??
Ga nu maar vast rijden. Zit dik 30 uur in de auto. Is 2600+ km.

Voor de sfeer zou ik het deze keer ook niet doen. Betwijfel het of deze nu nog echt leuk is. Kun je beter sparen voor het WK of een kwalificatie wedstrijd meepakken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Het is vanuit ons gezien 2300 km rijden (wonen vlakbij de Duitse grens). Voor nu kan je redelijk goedkoop eens meemaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:48

MAZZA

Barbie is er weer!

Tickets staat gewoon op marktplaats. 150 euro zag ik voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Qua inentingen is er weinig bijzonders, die heb ik allemaal al. De auto is ook niet zo'n probleem verwacht ik. Maar de kaartjes wel, wil natuurlijk niet met nepkaarten daar aankomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik las iets op internet over vouchers op naam die niet overgedragen kunnen worden en waarmee je dus niet het stadion in komt, omdat je geen identiteitsbewijs hebt met die naam. Verder zijn er volgens mij gewoon normale tickets verkocht die wel overgedragen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:22

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Binnetie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:10:
We gaan met de auto, want ik denk dat het vliegtuig en met de trein wel heel erg duur worden. De bedoeling is om dinsdag of woensdag weer te gaan werken.
En een autokilometer is gratis? Ik weet niet wat voor auto je rijdt, maar als je een benzine auto hebt die 1:12 rijdt, verbruik je alleen al 2x 2300 / 12 = 380 liter benzine. Bij een literprijs van 1,70 kom je op 650 euro alleen aan brandstof. En dan reken ik nog niet eens de extra afschrijving van je auto, de extra slijtage/onderhoud etc.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
We hebben een diesel die ongeveer 1:16 rijd. De trein heb ik net bekeken maar doe je qua reis langer over en is een stuk duurder. Voordeel is dat je niet hoeft te rijden. Maar een roadtrip is wel erg gaaf.
Pagina: 1