...ik heb sinds vandaag een probleem, zowel mijn dvd-speler als mijn cd-writer herkennen mijn cd's niet meer. ik kan geen muziek cd's en data cd's gebruiken omdat ik iedere keer een melding krijg dat er geen cd in mijn speler of writer zit. ik heb windows2000 erop zitten en ik heb bij device properties gekeken en daar staan geen foutmeldingen, zowel met verkenner als met programma's heb ik geen toegang tot mijn cd's, windows herkent dus wel mijn pioneer dvd speler en mijn plextor writer, maar cd lezen ho maar daar heeft ie geen zin in. want is er aan de hand? heb 4 in 1 drivers + drivers pioneer en plextor nogmaals geinstalleerd maar geen resultaat....
...het vreemde is dat nero mijn cd's wel herkent??!! vreemd ik snap er niks van. ik heb niets, echt helemaal niets veranderd aan mijn systeem de afgelopen week...
...heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit moet oplossen??....
...het vreemde is dat nero mijn cd's wel herkent??!! vreemd ik snap er niks van. ik heb niets, echt helemaal niets veranderd aan mijn systeem de afgelopen week...
...heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit moet oplossen??....