Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 00:43
Lieve Adjes,

Ik had een vraagje is de mogelijkheid er ook om de HP envy te versturen naar de locatie waar je woont. Ik kan nooit naar een actie komen in het tweakers hoofd kantoor. Doordat ik in friesland woon val ik elke keer buiten de groep met de acties en wil heel erg graag een review schrijven voor deze laptop en natuurlijk hier gebruik van maken. Verzending wil ik natuurlijk betalen zelfs voor der service die er bij komt wat dan ook, maar vind het jammer dat er doordat de actie in het hoofdkantoor is er mensen buiten vallen. :'(

Groeten,

Taeke van der Kooi

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik verwacht dat een deel van het verhaal is dat de redactie geen leuk artikel met bijbehorende foto's kan schrijven als de gelukkigen niet allemaal in dezelfde ruimte zijn. ;)

Anyway, de forumadmins kunnen hier niks over zeggen, dat mag de redactie doen. Even een tikje naar Geachte Redactie. :)

LA>>GR

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
De winnaars kunnen niemand meenemen naar de sessie of in het pand laten wachten

Klopt dit wel ?, dat er "niemand mee mag" doel ik dan op.
Ik zou namelijk als ik win iemand mee moeten nemen die me er heen brengt ;)

• taeke18
Ik ben benieuwt wat de redactie hier mee wil gaan doen.

Natuurlijk hoop ik dat dit mogelijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door taeke18 op 14-06-2012 11:30 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik ga hier niet over, maar ik maak zo'n beetje elke twee weken een tripje van drie uur enkele reis met drie keer overstappen, en dan ook nog terug op één en dezelfde dag. Als ik dan jouw reactie op de frontpage zie staan - "4-5keer overstappen niet echt een optie. plus 3uur en 40min reizen" - dan denk ik vooral dat je dan maar een keertje moet doorbijten :* Zulke reizen zijn vast vervelend (hoewel een goed boek wonderen doet), maar niet onmogelijk :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Helemaal waar, tenzij je laat op de avond afhankelijk bent van OV zonder nachtnet. Als die ophaalsessie 's avonds is en relatief laat (20:00+) eindigt zit iemand met 3 uur en 40 minuten reistijd mogelijk in de problemen.

Dat gezegd hebbende ben ik zelf wel zo'n malloot die stad en land afreist voor meetings, dus als die eindtijd geen issue is zou ik me ook gewoon inschrijven als ik dat mocht. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

NMe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:43:
Helemaal waar, tenzij je laat op de avond afhankelijk bent van OV zonder nachtnet. Als die ophaalsessie 's avonds is en relatief laat (20:00+) eindigt zit iemand met 3 uur en 40 minuten reistijd mogelijk in de problemen.
Dan moet er, net als in het geval van Mektheb, even een oplossing gezocht worden, zoals wat eerder weggaan of met iemand anders meerijden.

Nogmaals, ik ga hier niet over, maar ik zou gewoon meedoen (als dat mag :+); als je wint is het vroeg genoeg om je over zulke dingen zorgen te maken. Praktische problemen kunnen opgelost worden en een theoretische onmogelijkheid is dit niet :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Mektheb
Dat begrijp ik :), en eventueel kom ik gewoon lekker zelf met een lange treinreis !.

Maar ik snapte niet waarom er "niet iemand mee mocht die kan wachten in het pand"
Aan de andere kant kan ik me vrouwtje ook de stad in sturen en der bellen als ze me ophaalt dus mogelijkheden genoeg.

• taeke18
Point taken, maar de terug reis gaat ten tweede ook al niet lukken. Vandaar dat ik het jammer vind.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb mij ook gewoon ingeschreven en ga ook gewoon ook al woon ik naast Groningen. Fuck die shit. Ben ook dik 2 uur heen en dik 2 uur terug :9 zonder vertragingen. Telefoon mee, mp3 mee. Wat films erop zetten. Krantje mee en rustig richting Amsterdam. Zo ook terug. Gelukkig is alles op tijd afgelopen voor mij en kan op tijd weer terug. Ik ben in totaal wel minimaal 50 euro kwijt maar je krijgt er ook een hele bak weer voor terug.

Ik heb alleen nog nooit wat gewonnen maar als ik het zou winnen is het voor mij ook gewoon duidelijk en ga ik er heen. Je krijgt er een hele gave middag voor terug denk ik en je hebt een hele informatieve avond voor terug. Als je daarna ook nog een laptop erbij krijgt is dat alleen maar een mooie bijkomst.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Taeke18, neem een voorbeeld aan Touchdomex hierboven :) Als je d'r een laptop voor terugkrijgt, mag er best een beetje moeite gedaan worden - de laatste trein naar Leeuwarden gaat pas om half elf, me dunkt dat je wel iemand zo gek krijgt om je in Friesland van een ic-station af te halen, misschien kan je met een andere prijswinnaar meerijden, en desnoods vraag je in V&A of je een nachtje in de regio Amsterdam kan blijven logeren. Dat soort problemen zijn altijd op te lossen, al is het dan niet direct met 9292ov.nl. Van improviseren ga je niet dood, dus niet miepen en gewoon meedoen :)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Rataplan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:26:
Taeke18, neem een voorbeeld aan Touchdomex hierboven :) Als je d'r een laptop voor terugkrijgt, mag er best een beetje moeite gedaan worden - de laatste trein naar Leeuwarden gaat pas om half elf, me dunkt dat je wel iemand zo gek krijgt om je in Friesland van een ic-station af te halen, misschien kan je met een andere prijswinnaar meerijden, en desnoods vraag je in V&A of je een nachtje in de regio Amsterdam kan blijven logeren. Dat soort problemen zijn altijd op te lossen, al is het dan niet direct met 9292ov.nl. Van improviseren ga je niet dood, dus niet miepen en gewoon meedoen :)
Of familie/kennissen bellen die in de buurt zitten of nog wel zijn te bereiken met een nachttrein. Volgende ochtend heel erg vroeg weg :+ Auto huren kan trouwens ook wel maar in mijn geval is een trein sneller :+

Zul je zien dat ik uiteindelijk niets win maar anderen wel met mijn tips iets kan regelen en er met een laptop vandoor gaat :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 14-06-2012 16:30 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mektheb
Rataplan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:26:
Dat dacht ik ook :), ik neem er ook een vrije dag voor dus die reis kan ook nog wel.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:29:
Zul je zien dat ik uiteindelijk niets win maar anderen wel met mijn tips iets kan regelen en er met een laptop vandoor gaat :'(
Het leven is hard :)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zo kan 'ie wel weer he :)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42
Hebben de mensen die aangeven niet op 19 juni te kunnen nog wel een kans om de laptop te winnen?

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 15-06-2012 09:36 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

^^ met hem.

Voor mijn werk zit ik in het Zuiden des lands.Ik kan op zijn vroegst pas om 18:30 daar zijn zal eerder 19:00 vanwege de files.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Moet je eerst die notebook winnen, die kans is zo klein dat ik me niet druk zou maken over hoe ik in Amsterdam kom, dat is iets voor wanneer ik gewonnen had, maar naar zuiden des land gaat een intercity vanaf Amsterdam.

Dus ik heb maar geklikt ik wil hem wel winnen, gewoon voor de zekerheid.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even kort en bondig, zonder dat het bot bedoeld is:

- ja, het is echt de bedoeling dat je fysiek naar kantoor komt
- nee, als je de 19e niet kunt dan maak je geen kans*
- nee, het is echt niet de bedoeling dat je iemand meeneemt

* We willen zo vooral inzicht krijgen hoe mensen over het product denken. Wij kunnen ook inschattingsfouten maken met dit soort acties. Als we er niet naar vragen, dan weten we het niet :)

[ Voor 40% gewijzigd door Wilbert de Vries op 15-06-2012 12:41 ]

Pagina: 1