Dat moet je proberen, in principe gaat de core hoger dan het geheugen (stabiel), maar uiteindelijk is het geheugen de bottleneck
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
wat is de limiet (ik wil graag voorzichtig zijn met m'n nieuwe gf2mx) van de core cq mem ik heb al wel heatsinks op de sdrammetjes zitten en een blue orb op de chip!Op maandag 26 maart 2001 18:49 schreef MGSNK het volgende:
Dat moet je proberen, in principe gaat de core hoger dan het geheugen (stabiel), maar uiteindelijk is het geheugen de bottleneck
Verwijderd
mijn geheugen wil gewoon niet hoger dan 210MHz (6ns geheugen).. en mijn core wil niet hoger dan 220 (met blue orb)
ik heb een lekker hoge 3dmark score.. 5616
dat alles met een duron 650 (6x133), een EPoX 8kta3 en een MSI StarForce 8818
ik heb een lekker hoge 3dmark score.. 5616
dat alles met een duron 650 (6x133), een EPoX 8kta3 en een MSI StarForce 8818
ga steeds hoger in staojes van 5, als ie rare dingen gaat vertonen, strepen en puntjes dan moet je even terugklokken.
Trouwens ik heb ook ramheatsinkjes en ik moet zeggen dat dat er echt strak uitziet, helaas geen pics, en ik heb 2 sunon 50 mm koelers boven m'n kaart hangen
Trouwens ik heb ook ramheatsinkjes en ik moet zeggen dat dat er echt strak uitziet, helaas geen pics, en ik heb 2 sunon 50 mm koelers boven m'n kaart hangen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Zo'n kaart gaat niet echt snel kapot van een beetje overclockenOp maandag 26 maart 2001 18:55 schreef wolsinknick het volgende:
[..]
wat is de limiet (ik wil graag voorzichtig zijn met m'n nieuwe gf2mx) van de core cq mem ik heb al wel heatsinks op de sdrammetjes zitten en een blue orb op de chip!
En er is geen sprake van een limiet, dat is voor iedereen anders. De ene kaart doet core 240 en mem 230
Waarom gebruik je de search niet even, daar is vast wel wat te vinden.
hey loser ga ff buitenspelen, die jongen vraagt gewoon wat, gebruik zelf maar ff de SEARCH, zoek maar ff LOSER....
Aangezien hij gewoon antwoord geeft, en als aanvulling nog ff vriendelijk naar de search verwijst, zie ik geen reden om hem af te zeiken.
lol, "zei de echte looser tegen de ander "Op maandag 26 maart 2001 19:11 schreef MGSNK het volgende:
hey loser ga ff buitenspelen, die jongen vraagt gewoon wat, gebruik zelf maar ff de SEARCH, zoek maar ff LOSER....
Verwijderd
hoe kom je aan de heatsinkjes?Op maandag 26 maart 2001 18:55 schreef wolsinknick het volgende:
[..]
wat is de limiet (ik wil graag voorzichtig zijn met m'n nieuwe gf2mx) van de core cq mem ik heb al wel heatsinks op de sdrammetjes zitten en een blue orb op de chip!
gekocht?????? 
Bij Display kun je ze kopen
ik kan ze wel voor je kopen en dan via de post opsturen. Heb ik ook voor Delyver gedaan.
Bij Display kun je ze kopen
ik kan ze wel voor je kopen en dan via de post opsturen. Heb ik ook voor Delyver gedaan.
Pagina: 1