Internet Explorer installatie met alle updates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Beste Tweakers,

Op dit moment loop ik even tegen het volgende aan:

Voor een applicatie die wij hier (werk) gebruiken, kunnen we gelukkig Internet Explorer 8 gaan gebruiken. Echter hebben we daar wel de laatste updates voor nodig.

Nu kan ik dus wel een Internet Explorer 8 installatie bestand downloaden, dit installeren, PC herstarten, daarna de losse updates installeren, PC herstarten en klaar.

Echter is dit nogal omslachtig.
Ik ben daarom aan het zoeken gegaan naar een volledige setup file van Internet Explorer 8. Deze heb ik gevonden, alleen bevat deze niet de 2 laatste updates van Internet Explorer.

En nu ben ik dus aan het zoeken naar een manier om deze 2 laatste updates in combinatie met de setup file van Internet Explorer. Hiervoor heb ik het volgende gevonden:

Windows IEAK 8 installatie: hiermee kan ik wel een package bouwen die ook daadwerkelijk gaat installeren, maar hierbij gaat het volgende mis:

- Aan het begin gaat de installer automatisch zoeken naar updates op internet (en dat wil ik niet)
- Als hij daadwerkelijk gaat beginnen met installeren van de 2 betreffende updates, krijg ik de melding dat de geïnstalleerde IE versie niet voldoet aan de gestelde eisen.

IExpress wizard:

Hier kom ik eigenlijk niet helemaal aan uit. Voor zover ik kan zien, kan ik maar één extra executable toevoegen aan een bestaande package.

Mijn daadwerkelijke vraag is dus of iemand een manier weet om een volledig up-to-date installatie package van Internet Explorer 8 te verkrijgen met alle updates inclusief degene van juni 2012. Eventueel latere updates zijn op dit moment nog even niet van toepassing.