Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:18
Mijn telefoon (nieuwe HTC One X) is opgestuurd geweest naar Teleplan door een KPN winkel ivm een gebarsten scherm (eigen fout). Ik heb de telefoon teruggekregen maar met een scherm die niet 100% aansluit op de behuizing. zit ongeveer 0,5mm tussen. Normaal hoort het naadloos aan te sluiten zoals ook te zien is in de demo modellen in de winkel. Echter kwam ik daar thuis pas achter dus had ik de reparatie wel betaald à €213,01 op een telefoon van à €490,- (dom).

Ik heb de telefoon vervolgens weer retour gestuurd met de melding dat het scherm niet aansluit. Nu de telefoon weer terug is blijkt echter dat de ruimte van 0,5mm er nog steeds zit. Dit zorgt natuurlijk voor een verhoogd risico van stof en/of waterschade. En is het in mijn ogen niet correct zulke kosten te vragen voor een reparatie die in mijn ogen niet voldoet. Ik heb de telefoon dus niet meegenomen en deze ligt nog in de winkel omdat ik niet voor die reparatie wil tekenen.

De KPN winkel geeft aan gebonden te zijn aan Teleplan en daar heb ik vandaag eens mee gebeld. Ze geven aan dat het "normaal' is dat dat er na reparatie zo`n ruimte is. Alleen vind ik het natuurlijk niet normaal zoiets vooraf niet te melden. En al helemaal met het oog op het prijs kaartje dat eraan hangt.

Zijn er mensen die ervaring hebben met zo`n situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Probeer eens langs een KPN Business Center te gaan. Die zijn over het algemeen behulpzamer dan die vreselijke KPN winkels en hebben ook meer 'macht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
Dat is nog eens een idee! Zal ik morgen eens doen bedankt voor die tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Ik spreek uit ervaring met een oud toestel. Ik werd echt schofterig behandeld in de winkel, bij het Business Center waren ze heel netjes en hebben me goed geholpen :) En ze kunnen ter plekke reparaties uitvoeren, die in Duivendrecht tenminste wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
Ik ben tot op heden altijd correct behandelt bij de KPN winkels. Op 1 medewerker na die haalt binnen 3 seconden het bloed onder mijn en m`n vaders nagels vandaag. Maar voor de rest gewoon goede service.

KPN business center had aangegeven dat ik mijn telefoon wel bij hun kan inleveren en dat zou eens zouden zien wat ze konden doen. Echter nu ook nogmaals via KPN contact gehad met Teleplan. En ze krijgen (ik ben te aardig voor deze wereld) nog 1 kans om mijn telefoon gewoon weer correct in elkaar te zetten op de manier waarop ik wil.

Ik ga er niet vanuit dat ze het snappen maar goed, dan is er evt nog het Business center of een vervangende One X. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28048

Hier ook een HTC one X laten repareren via kpn business center. dit zou volgens htc nederland een snelle manier zijn. Mijn toestel heeft garantie en het scherm reageerde niet meer. toestel 4 weken weg geweest, komt terug met gerepareerd scherm, maar nu met gehalveerde netwerkdekking. Heb regelmatig geen dienst in beeld terwijl ik normaal op die punten vol bereik heb. Toestel wederom op laten sturen, nu na 2 weken terug zonder dat de klacht verholpen is. Toestel voor de 3e keer op laten sturen, nu reeds 4 weken weg, nog niks gehoord over status. Belachelijk dit soort acties. ben mijn toestel inmiddels al ruim 10 weken kwijt geweest vanwege deze belabberde service!
Pagina: 1