Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Beste Tweakers,

geen idee of dit het juiste forumonderdeel is, maar ik ben op zoek naar een programma dat een performance test kan doen op clients bepaald door de software die erop draait.
specifieker, we hebben bepaalde clients die een ferme performancedrop hebben na de installatie van bepaalde software, maar om volledige zekerheid te krijgen dat het enkel en alleen door die software komt ben ik op zoek naar een performance checkup programma die zoiets kan bepalen.

MVG,
kowlier

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat je zoek is een programma die een "benchmark" kan uitvoeren. Daar zijn legio van. Zoek maar eens op Google.

Verder lijkt het me wel handig dat je ook meld over welk client OS we praten: Windows (XP, Vista, 7?), Linux, MacOS?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
Process Explorer van Sysinternals?

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
het gaat over windows XP machines.
ik heb een benchmarktool van passmark software (performance test 6.0) geprobeerd, maar die geeft enkel ruwe performance van de pc weer en de verschillen tussen tests met en zonder de software zijn miniem.

edit : die process explorer van sysinternals is idd een heel goede oplossing voor mijn probleem. toont perfect aan wat ik wil, bedankt :)

[ Voor 22% gewijzigd door kowlier op 13-06-2012 13:30 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier