Beste Tweakers,
Ik zit al een tijdje te dubben om een nieuw beeldscherm te kopen aangezien mijn huidige beeldscherm geen HDMI ondersteund en de resolutie geen full hd is. Nou wil ik niet teveel geld uitgeven, rond de 160 euro.
Zelf vond ik dit beeldscherm best wel interessant:
pricewatch: Acer S222HQLCbid, maar toen ik las dat het beeldscherm niet heel erg scherp was, heb ik besloten om er toch maar vanaf te zien.
Hebben jullie misschien een idee?
Het beeldscherm moet full HD zijn (meer is natuurlijk geen probleem), 20-22 inch, een hdmi aansluiting en een responsetijd hebben van maximaal 6 ms
Onderstaand systeem is mijn huidige systeem:
Asus P6T DELUXE V2 LGA1366
Corsair XMS3 Dominator 6GB DDR3 3X2GB DDR3-1600 CL 7-7-7-20 Core i7 Memory Kit
Intel Core i7-920 2.66GHz 8MB Cache QPI DDR3 LGA1366
CF 5870
Crucial M4 128Gb +2 HDD
Daarnaast heb ik het vermoeden dat mijn CF niet werkt. Ik heb een tijd geleden een test gedaan met 3D mark en die veel een stuk lager uit dan het had moeten zijn met mijn CF 5870. Ik heb natuurlijk de nieuwste drivers geinstalleerd en het vakje CF aangevinkt in Catalyst control center.
In apparaatbeheer geeft hij ze wel beide weer.
Alvast bedankt
Ik zit al een tijdje te dubben om een nieuw beeldscherm te kopen aangezien mijn huidige beeldscherm geen HDMI ondersteund en de resolutie geen full hd is. Nou wil ik niet teveel geld uitgeven, rond de 160 euro.
Zelf vond ik dit beeldscherm best wel interessant:
pricewatch: Acer S222HQLCbid, maar toen ik las dat het beeldscherm niet heel erg scherp was, heb ik besloten om er toch maar vanaf te zien.
Hebben jullie misschien een idee?
Het beeldscherm moet full HD zijn (meer is natuurlijk geen probleem), 20-22 inch, een hdmi aansluiting en een responsetijd hebben van maximaal 6 ms
Onderstaand systeem is mijn huidige systeem:
Asus P6T DELUXE V2 LGA1366
Corsair XMS3 Dominator 6GB DDR3 3X2GB DDR3-1600 CL 7-7-7-20 Core i7 Memory Kit
Intel Core i7-920 2.66GHz 8MB Cache QPI DDR3 LGA1366
CF 5870
Crucial M4 128Gb +2 HDD
Daarnaast heb ik het vermoeden dat mijn CF niet werkt. Ik heb een tijd geleden een test gedaan met 3D mark en die veel een stuk lager uit dan het had moeten zijn met mijn CF 5870. Ik heb natuurlijk de nieuwste drivers geinstalleerd en het vakje CF aangevinkt in Catalyst control center.
In apparaatbeheer geeft hij ze wel beide weer.
Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Dion2000 op 13-06-2012 13:50 . Reden: Toevoeging ]