Ik heb hier een laptop waarvan het scherm uitgaat als de laptop in een bepaalde hoek wordt gezet.
Na uren gek worden wat het probleem was. (met bezel erop deed hij raar, zonder bezel niet, dacht eerst aan een kabelbreuk oid)
achter gekomen dat het magneetje in die bezel verwerkt zit.
Nu begrijp ik wel dat als het scherm naar beneden wordt geklapt dat het magneetje en het printplaatje (Blauwe pijl) het 'signaal' geven dat het beeld uit moet.
Alleen begrijp ik niet het systeem nog zulke problemen geeft bij een nog behoorlijke hoek.
Verder naar achter geeft ook geen problemen.
is het printplaatje kapot? (hij werkt wel gewoon, hij lijkt immers alleen te 'gevoelig')
Foto's:
WEL BEELD:

Geen beeld:

Printplaatje (Blauwe pijl), magneet (rood omcirkeld):

Who helps me out??
Na uren gek worden wat het probleem was. (met bezel erop deed hij raar, zonder bezel niet, dacht eerst aan een kabelbreuk oid)
achter gekomen dat het magneetje in die bezel verwerkt zit.
Nu begrijp ik wel dat als het scherm naar beneden wordt geklapt dat het magneetje en het printplaatje (Blauwe pijl) het 'signaal' geven dat het beeld uit moet.
Alleen begrijp ik niet het systeem nog zulke problemen geeft bij een nog behoorlijke hoek.
Verder naar achter geeft ook geen problemen.
is het printplaatje kapot? (hij werkt wel gewoon, hij lijkt immers alleen te 'gevoelig')
Foto's:
WEL BEELD:

Geen beeld:

Printplaatje (Blauwe pijl), magneet (rood omcirkeld):

Who helps me out??