Soms zie ik een post die niet door de beugel kan. Braaf als ik ben doe ik dan een topic report en browse ik verder. Soms kom ik dan hetzelfde topic tegen. Dan zie ik een post die niet door de beugel kan, maar waarvan ik niet zeker weet of ik hem eerder gereport heb. Kan er een mogelijkheid ingebouwd worden om je eigen topicreports terug te zien?
je kan ook de forum mod DM'en met verzoek tot inzage in je topic report
d:)b :henk d:)b
Je kan het zien aan de kleur van dat handje bovenaan... Bij rood heb je al een TR ingediend....
Je kan ook heel vaak op Page Back klikken.
Je kan ook heel vaak op Page Back klikken.
[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 12-06-2012 22:34 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, maar je kunt hem niet teruglezen. Wellicht heb je dan een TR voor een andere post ingediend? 
En een mod DM'en: kan, maar je eigen TR's kunnen lezen is handiger.
En een mod DM'en: kan, maar je eigen TR's kunnen lezen is handiger.
Zal ik dan even als moderator reageren:
Als jij twijfelt of je een TR hebt aangemaakt en er per ongeluk nog eentje aanmaakt, dan boeit dat voor mij niet heel erg dat je het dubbel doet.
Ik heb liever dubbele TR's ipv geen TR's
Daarnaast, zoals eerder gezegd, kan je zien dat het TR-icoon een status kleur heeft gekregen (rood=ongelezen, oranje=gelezen, groen=afgehandeld).
Voor het gemak hoeven er ook geen hele verhalen in de TR... Als een post niet door de beugel kan, dan is een post (quote) met eventueel wat steekwoorden al genoeg
Als jij twijfelt of je een TR hebt aangemaakt en er per ongeluk nog eentje aanmaakt, dan boeit dat voor mij niet heel erg dat je het dubbel doet.
Ik heb liever dubbele TR's ipv geen TR's
Daarnaast, zoals eerder gezegd, kan je zien dat het TR-icoon een status kleur heeft gekregen (rood=ongelezen, oranje=gelezen, groen=afgehandeld).
Voor het gemak hoeven er ook geen hele verhalen in de TR... Als een post niet door de beugel kan, dan is een post (quote) met eventueel wat steekwoorden al genoeg
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Op sommige andere fora heb je een meldknop per post, ipv per topic. Is daar wel eens over nagedacht? Lijkt mij persoonlijk handiger.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook daar is aan gedacht.Fiber schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:41:
Op sommige andere fora heb je een meldknop per post, ipv per topic. Is daar wel eens over nagedacht? Lijkt mij persoonlijk handiger.
Klik maar voor de grap eens op de datum van een post als je in de topic-report pagina zit
Ik geef toe, het is lastig te vinden, en deze vraag komt elk jaar een paar keer terug, maar het zou misschien wel wat prominenter in beeld kunnen worden gebracht op de topic-report page, dan dat het 'verborgen' is achter de datum...
[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 18-06-2012 11:49 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Met BtM909; bij twijfel gewoon opnieuw indienen
Liever een dubbele dan eentje te weinig en er hoeft niet eens devtijd aan besteed te worden (niet dat dat aan mij is trouwens).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Datum of op het iets grotere en duidelijkere knopje QUOTEAW_Bos schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:47:
[...]
Ook daar is aan gedacht.
Klik maar voor de grap eens op de datum van een post als je in de topic-report pagina zit...
Ik geef toe, het is lastig te vinden, en deze vraag komt elk jaar een paar keer terug, maar het zou misschien wel wat prominenter in beeld kunnen worden gebracht op de topic-report page, dan dat het 'verborgen' is achter de datum...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat een dubbele TR geen probleem zou zijn. Tja, dat maakt deze feature idd nogal nutteloos.
Echt foute topics hebben weleens tientallen TR's, maar in 't algemeen zijn het er echt maar een paar. Dus idd, hoef je je echt niet druk om te maken.
Thanks iig voor 't aanmaken van TR's
Thanks iig voor 't aanmaken van TR's
Dank voor het meedenken. Maaarrrrrrr.... we gaan dit dus niet fixen. In geval van twijfel/aanvulling : nieuwe TR maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()