Op mijn iPad (3e generatie) met iOS 5.1 werken de Contacten en E-mail app ineens niet meer. Bij het opstarten van de Contacten app krijg ik een leeg scherm te zien. E-mail synchronisatie werkt ook niet meer.
Normaal gesproken lost een reboot van de iPad dit soort problemen wel op, maar in dit geval niet. Ook het verwijderen van het e-mail account (Live Hotmail in dit geval) is meestal een garantie voor succes. Helaas werkt dat niet, want als ik onder Instellingen > Email, contacten, agenda's mijn accounts wil verwijderen, gebeurt er helemaal niets als ik de optie probeer te openen.
Al geprobeerd:
Iemand enig idee hoe (al dan niet via een jailbreak tool) je e-mail accounts kunt verwijderen zonder dat je toegang hebt tot Instellingen > Email, contacten, agenda's?
Normaal gesproken lost een reboot van de iPad dit soort problemen wel op, maar in dit geval niet. Ook het verwijderen van het e-mail account (Live Hotmail in dit geval) is meestal een garantie voor succes. Helaas werkt dat niet, want als ik onder Instellingen > Email, contacten, agenda's mijn accounts wil verwijderen, gebeurt er helemaal niets als ik de optie probeer te openen.
Al geprobeerd:
- Reboot van iPad
- iCloud account verwijderen
- Optie 'Herstel alle instellingen' uitgevoerd
- iPad hersteld van laatste backup
- Netwerkinstellingen gereset
- Update naar iOS 5.1.1