Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Yoww,

lang geleden dat ik mij hier heb laten zien, ik kom hier niet meer eigenlijk, maar toch wil ik jullie om een gunst vragen.

Ik doe met mijn twee rapvrienden (onze groep heet Opgewassen) mee aan een contest, en het ziet er goed uit voor ons. Als we deze contest winnen, mogen we een studiosessie opnemen in de booth van Killing Skills, een van de betere Nederlandse (hiphop)producers van deze tijd.

Wat ik jullie wil vragen, is om hier naartoe te gaan, en om te stemmen op Opgewassen - OPG. Najih is namelijk een véél bekendere rapper dan ons en als wij van hem kunnen winnen zou dat fantastisch zijn!

Bedankt!

Sorry als ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst, maar ik had mijn muziek in verband met werk/inkomen als associërende gedachte

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 13-06-2012 07:26 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-11 23:25
Persoonlijk ben ik meer van de Drum & Bass dus heb op Najih gestemd, die benadert dat toch het beste.

[ Voor 65% gewijzigd door _eXistenZ_ op 12-06-2012 20:14 ]

There is no replacement for displacement!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:38:
Sorry als ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst, maar ik had mijn muziek in verband met werk/inkomen als associërende gedachte
Je hebt het inderdaad op de verkeerde plaats gezet, want dit soort verzoeken zien we als spam: Het algemeen beleid #verbodenspam
Dit topic wordt dan ook gesloten.

Je kunt wel een link (zonder referral) naar de contest opnemen in je signature.

Dit topic is gesloten.