Ik ben van plan een pricewatch: Corsair Hydro Series H40 te kopen en omdat ik een push pull set-up wil, wil ik hier meteen twee nieuwe fans op zetten. Ik heb echter niet zoveel verstand van hoe fan speed control werkt en daarom wil ik hier navragen of het volgende werkt.
Ik wil twee pricewatch: Nexus 120MM PWM Series Real Silent Case Fan, 120mm op de radiator van de H40 zetten (push-pull), aangesloten op deze simpele controller: pricewatch: Noiseblocker Fan Speed Controller / 3 Pin / Slot.
De fans met radiator komen op de achter uitgang van een pricewatch: Corsair Obsidian 550D. Deze heeft voor 2 intake fans en onder 1 intake fan.
Vereisten (met betrekking tot de fans+controller, niet de H40):
- Goedkoop.
- Simpel.
- Effectief.
- Stil.
Ik wil twee pricewatch: Nexus 120MM PWM Series Real Silent Case Fan, 120mm op de radiator van de H40 zetten (push-pull), aangesloten op deze simpele controller: pricewatch: Noiseblocker Fan Speed Controller / 3 Pin / Slot.
De fans met radiator komen op de achter uitgang van een pricewatch: Corsair Obsidian 550D. Deze heeft voor 2 intake fans en onder 1 intake fan.
Vereisten (met betrekking tot de fans+controller, niet de H40):
- Goedkoop.
- Simpel.
- Effectief.
- Stil.