Ik heb een macbook pro early 2011 en de audio out geeft wel nog signaal door maar als ik er een hoofdtelefoon in steek dan zit die er niet echt stevig in. soms komt hij er een beetje uit waardoor de luidsprekers van de mbp worden geactiveerd. Kan je eigenlijk de audio in niet veranderen als audio out? want ik zie dat bij de macbook pro 13" ze allebei samen zitten.
ik denk dat dat niet kan...
Ik weet wat je bedoeld, je hebt je uitgang ook al veel gebruikt(zoals mij), waardoor hij te soepel geworden is
Ik weet wat je bedoeld, je hebt je uitgang ook al veel gebruikt(zoals mij), waardoor hij te soepel geworden is
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Nee helaas kan dat niet. Wanner je de audio out veel gebruikt dan klikt je kabeltje niet meer hlemaal goed vast. Er is ook geen echte oplossing voor.
- Je kunt je logicboard laten vervangen (waar het geluid op zit) maar dit kost honderden euro's.
- Je kunt een losse geluidskaartgebruiken
- Je kunt ermee leren leven, de poort werkt immers wel.
Jammer dat Apple niets aan dit probleem doet
- Je kunt je logicboard laten vervangen (waar het geluid op zit) maar dit kost honderden euro's.
- Je kunt een losse geluidskaartgebruiken
- Je kunt ermee leren leven, de poort werkt immers wel.
Jammer dat Apple niets aan dit probleem doet