Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw Laptop voor huis/studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop maar omdat ik niets van pc's afweet (behalve hoe ze te gebruiken), kom ik hier voor advies.

Wat ga je ermee doen: films/muziek downloaden, spelletjes spelen zoals Diablo III en WoW, tekstverwerken en internetten.

Wat mag het kosten: max €600

Ga je veel met laptop slepen: af en toe

Merkvoorkeuren:liefst geen Acer of HP vanwege slechte ervaringen ermee.

Ik wil een laptop dat snel is en mooi beeld heeft en die niet over een jaar al "ouderwets" is. Ik ben een paar tegengekomen die ik wel leuk vind en wil graag weten welke goed is:

pricewatch: Toshiba Satellite L750D-1DQ

pricewatch: Toshiba Satellite C660-2N3

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350521,291453.html

Zij hebben allen (volgens mij) alleen 2.0 usb poorten en geen 3.0, is dat erg? Ook heb ik wat gelezen over SSD ipv harde schijf, is dat beter?

Andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Bedankt.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:03
USB 3.0 is vooral handig bij het gebruik van externe harde schijven.
SSD is sneller (geen roterende delen) en stiller dan een 'normale' HDD, maar zijn wel duurder per GB.

Als je Diablo III op high resolution wil kunnen spelen zul je goed naar videokaart-/beeldschermconfiguratie moeten letten

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:25:

Zij hebben allen (volgens mij) alleen 2.0 usb poorten en geen 3.0, is dat erg? Ook heb ik wat gelezen over SSD ipv harde schijf, is dat beter?
Die twee zaken kun je natuurlijk best zelf even opzoeken. Wat is het verschil tussen usb 2.0 en 3.0 en denk je daar gebruik van te gaan maken? Niet iets dat wij voor je uit kunnen zoeken. Wat een SSD biedt boven een HDD is ook zo uitgezocht via een stukje Google.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even nagekeken en kom tot de conclusie dat ik SSD niet nodig hebt. Ook hoeft usb 3.) ook niet per se. Wat Betreft Diablo III, die hoef ik ook niet af te kunnen spelen. Ik ben nl niet echt een gamer, ik speel meestal alleen WoW en dat ook alleen maar eens in de zoveel tijd. Ik gebruik de pc het meest om films/series te kijken en muziek te downloaden.

Er is zoveel keus qua laptop dat het ik het vinden/kiezen van één best wel moeilijk vind. Dus ik stel alle hulp die ik kan krijgen echt op prijs.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:37
Nou je hebt in je lijstje al een hele goede Toshiba, dus die zou ik nemen.

Dit is hem -> Toshiba