"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Verwijderd
Ik zou ergens een macbook unibody op de kop tikken en er 4gb ram in prakken voor 3 tientjes.. Scheelt een hoop geld en dan heb je een prima machine die voldoet aan wat je beschrijft
Heb een zelfde setup thuis (zonder ssd) en is prima mee te werken/editen/etc
*gaat vast tegengesproken worden*
Heb een zelfde setup thuis (zonder ssd) en is prima mee te werken/editen/etc
*gaat vast tegengesproken worden*
als je een mac voor je studie koopt krijg je korting trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 12-06-2012 12:19 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ach ja, het is maar wat voor een budget je hebt.
2e hands + wat geheugen bijprikken is stuk goedkoper als nieuw kopen.
zo heb ik het ook gedaan en werkt nog steeds prima naar een aantal jaar
Ik denk dat, zeker nu de nieuwe Retina MBP is aangekondigd, mensen 'massaal' hun oude MBP's zullen dumpen voor een klein prijsje. Zoek gewoon een mooi dealtje. Voor 750€ moet je toch iets erg moois kunnen scoren.
bedankt voor jullie info. Het punt op tweedehands kopen waar ik alleen beetje bang voor ben is garantie.. gooi iki 750 of meer neer voor een laptop is hij een week later kapot..
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Sowieso heb je tegenwoordig genoeg reparatie centra om dingen tegen een redelijke prijs te laten repareren. Als je zelf handig bent is het ook niet zo'n probleem.
Alleen van een nette verkoper kopen natuurlijk ook, je krijgt vaak wel een gevoel hoe ermee is omgegaan. En als er nog garantie op zit, zou die gewoon over moeten gaan op jou.
Alleen van een nette verkoper kopen natuurlijk ook, je krijgt vaak wel een gevoel hoe ermee is omgegaan. En als er nog garantie op zit, zou die gewoon over moeten gaan op jou.
Mee eens, alleen helaas is een Scherm en Mainboard altijd het duurste, de rest is vrij makkelijk te laten fixen.
Naja vaak is bij het tweedehands aanschaffen goed te doen, mac gebruikers zijn vaak sowieso zuinig op hun spullen, je betaald er genoeg voor! En ten tweede een mac is gewoon een heel degelijk product! Ik heb een g5 van aantal jaar oud toen voor net bedrag over genomen 2 hands en draait nog altijd als een zonnetje
heb tweedehands een mooie macbook pro 15 early 2011 gevonden. 8 gb en een 1gb videokaart. Ook heb de laptop nog ruim een jaar garantie. Lijkt me dus het beste voor mij. Iedereen bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1