Toon posts:

Quake 3 ??? vervolg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zijn er enige misverstanden onstaan over mijn vorige post dat ik quake 3 wou downloaden, ik bedoelde niet op illigale sites te gaan kloten, maar of het al op een normale manier down te loaden valt, zoals veel andere spellen reeds zijn (freeloader.com etc.)

:?

Verwijderd

*zucht* nee natuurlijk niet!! Het spel ligt nu nog in de winkel voor 50,- en dan denk jij dat je hem ergens gratis van het inet kan downloaden?? niet echt de slimste thuis zeker??

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hmmmm, volgens mij duurt dat nog wel een jaartje of 5 voordat je m daar kan halen. (optimistische schatting:))

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je had dit ook via icq mogen melden, was je draad weer opengegaan hoor ;).

Verwijderd

Topicstarter
durfen ze er nog steeds 50 piek voor te vragen? Nou ja, ander vraagje: Wat is de beste, redelijk betaalbare videokaart nu, die ATI Rage 128 schiet niet zo verschrikkelijk op vind ik. :'(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat heb je voor budget?

Verwijderd

Topicstarter
onder de 200 zou wel heel netjes zijn,

ik heb nu een ATI Rage 128 Xpert 128, ik weet niet of iemand dit wat zegt want deze preciese kaart staat niet op de ATI-site

Verwijderd

Je moet altijd rekening houden dat je je oude GPU kunt verkopen. Ik heb nu Hercules Prophet II= G2 MX en die kocht ik een half jaar geleden voor 320 piek bij Funprice en toen verkocht ik mooi ook mijn Viper V770 = TNT2 voor 140 piek, daardoor was die kaart dus eigenlijk ipv 320, 180 piek >:)

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel zou ik kunnen vragen voor mijn 32 MB kaartje dan?

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, zou het veel helpen als ik een 12 MB Voodoo 2 kaartje er tussenzet? bij mijn oude p166 heeft die kaart toen ontzettend veel goeds gedaan.

Verwijderd

Damian, check vraag en aanbod op www.tweakers.net, kijk wat ze er daar voor vragen (gemiddeld)... ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 09:33 schreef DaMiaN_athome het volgende:
hoeveel zou ik kunnen vragen voor mijn 32 MB kaartje dan?
Een maand of 2 geleden heb ik precies zo'n zelfde kaart (ATI rage 128 VR, uit de 1e AH-pc) op ibazar verkocht voor f 145,- 8-)
Dat bewijst maar weer hoe gek ze daar zijn. :)
Pagina: 1