Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MacBook Pro price drop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil een MacBook Pro gaan kopen, en nu zie ik dat er net gister (?) een nieuwe versie is uitgekomen.
Aangezien de vorige modellen voor mij ook goed genoeg zijn vroeg ik me af, komen die oude modellen ook in de aanbieding oid of doet Apple daar niet aan? Anders wacht ik liever nog een aantal weekjes. Als ik hem over 2 maanden heb is het voor mij namelijk ook goed.
Alvast bedankt. :)
Grt
Wippo

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:51
Meestal zakken de prijzen van de oude modellen, helaas is dat niet een heel shockerend hoog bedrag. Als ik jou was zou ik wachten op een btw actie bij bijvoorbeeld de MediaMarkt oid. en dat dan icm. de korting van apple op de oude lijn.

Meestal haalt apple tussen de 150,- en de 250,- van de macbook prijs af. Dit ligt weer aan welk model je terug zou nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor de info. :)
Maar ik las op internet dat de btw actie meestal in januari is, dus dat duurt nog vrij lang.
Zijn er ook niet winkels bekend die hun voorraad goedkoop wegdoen oid?

Verwijderd

Dan moet je gewoon even de apple-resellers binnenlopen en het bekijken. iCentre, dat soort zaken.

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:51
2 weken terug hadden de bcc en de saturn ook eenzelfde btw actie.

Verwijderd

Topicstarter
Ow, dat is chill. Is er een site ofzo waar je kunt volgen of electronicazaken een aanbieding hebben? Dan zal ik jullie niet meer lastig vallen. :P

Verwijderd

Als je nog studeert heb je trouwens ook nog daar een korting voor. Je kan een eens binnenlopen bij de resellers en eens kijken of ze aan prijsdalingen doen. Als ik me niet vergis heeft MediaMarkt / Saturn onlangs nog een prijsdaling gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:01:
Ow, dat is chill. Is er een site ofzo waar je kunt volgen of electronicazaken een aanbieding hebben? Dan zal ik jullie niet meer lastig vallen. :P
http://tweakers.net/pricewatch ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47

JT

VETAK y0

Tegenwoordig heeft de MM ook in de zomer ofzo een computer-actie, waarbij de kortingen praktisch hetzelfde zijn als met de BTW dagen. Ik weet alleen niet of Apple daar ook aan meedoet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1