Beste GoT'ers,
Ik heb gisteren een nieuwe computer in elkaar gezet, waarvan de volgende componenten nieuw zijn;
Moederboord (ASRock P67)
Intel Core I5 2310
Geheugen (2x 4GB)
Videokaart (GTS 250)
Voeding (450watt)
Nu heb ik de oude harde schijf mee in mijn nieuwe opzet.
Actie: Alles aangesloten in mijn nieuwe case, kom ik erachter dat ik nog een oude DVD/RW met een IDE aansluiting heb. Dus maar een bootable USB gemaakt met Windows 7.
DVD/RW soort
Als ik dan kies voor opstarten via USB, kom ik in de Setup van Windows 7.
En hier blijf ik haken,
Ik krijg het volgende;

Ik heb gekeken op google, een bekend probleem. Alleen een concrete oplossing kan ik niet vinden.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen?
Ik dacht zelf dat ik maar een nieuwe dvd/rw moet halen met een Sata aansluiting, en een ISO van Windows 7 erop zetten. Maar dit zou toch ook via USB moeten werken?
Groetjes, Elcappucino
Ik heb gisteren een nieuwe computer in elkaar gezet, waarvan de volgende componenten nieuw zijn;
Moederboord (ASRock P67)
Intel Core I5 2310
Geheugen (2x 4GB)
Videokaart (GTS 250)
Voeding (450watt)
Nu heb ik de oude harde schijf mee in mijn nieuwe opzet.
Actie: Alles aangesloten in mijn nieuwe case, kom ik erachter dat ik nog een oude DVD/RW met een IDE aansluiting heb. Dus maar een bootable USB gemaakt met Windows 7.
DVD/RW soort
Als ik dan kies voor opstarten via USB, kom ik in de Setup van Windows 7.
En hier blijf ik haken,
Ik krijg het volgende;

Ik heb gekeken op google, een bekend probleem. Alleen een concrete oplossing kan ik niet vinden.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen?
Ik dacht zelf dat ik maar een nieuwe dvd/rw moet halen met een Sata aansluiting, en een ISO van Windows 7 erop zetten. Maar dit zou toch ook via USB moeten werken?
Groetjes, Elcappucino