Na enige tijd te vertoeven op dit forum ga ik ook de stap zetten.
Vandaag wat gaan rondkijken en toch al enkele setups kunnen beluisteren (KEF, Canton, ...)
Als complete leek was ik toch vrij hard onder de indruk van de KEF C-serie en deze is momenteel de grootste kanshebber.
Het waren de bookshelf speakers, subwoofer en center speaker (C1, C3, C4 en C6LCR) icm met een Yamaha RX-V473. De set zal in ons appartement komen te staan, een vrij open ruimte.
Ik heb al veel goeds gehoord over KEF, zijn er mensen die dit kunnen beamen?
Is de versterker een goede keuze? Deze stond me ook aan omwille van de airplay.
De set zal voornamelijk voor films gebruikt worden.
Mijn budget ligt rond de 1500 euro.
Ik twijfel nog tussen de bookshelf speakers en de floor speakers, maar deze laatste zijn wel 400 euro duurder...
Wat zijn zoal de belangrijkste benodigdheden bij de aankoop van een surround-set?
Zijn deze al uitgerust met kabels?
Vandaag wat gaan rondkijken en toch al enkele setups kunnen beluisteren (KEF, Canton, ...)
Als complete leek was ik toch vrij hard onder de indruk van de KEF C-serie en deze is momenteel de grootste kanshebber.
Het waren de bookshelf speakers, subwoofer en center speaker (C1, C3, C4 en C6LCR) icm met een Yamaha RX-V473. De set zal in ons appartement komen te staan, een vrij open ruimte.
Ik heb al veel goeds gehoord over KEF, zijn er mensen die dit kunnen beamen?
Is de versterker een goede keuze? Deze stond me ook aan omwille van de airplay.
De set zal voornamelijk voor films gebruikt worden.
Mijn budget ligt rond de 1500 euro.
Ik twijfel nog tussen de bookshelf speakers en de floor speakers, maar deze laatste zijn wel 400 euro duurder...
Wat zijn zoal de belangrijkste benodigdheden bij de aankoop van een surround-set?
Zijn deze al uitgerust met kabels?
[ Voor 10% gewijzigd door Den Deze op 12-06-2012 08:20 ]