Rechtshandige muis met dockingstation

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-03 22:48
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis, omdat mijn oude Intellimouse het begint te begeven. Omdat ik redelijk wat last heb van mijn pols, wil ik in ieder geval een rechtshandige muis. Ergonomisch gevormd dus. Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat ik hem in een dock kan zetten, maar ik kan nergens vinden welke muis dit heeft. De pricewatch heeft hier geen filter voor en righthanded mouse with dock geeft vooral dockingstations voor tablets e.d. weer.

Wellicht dat iemand mij hierin kan helpen en een beetje advies kan geven?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:08
Ik neem aan dat er nog een eis ontbreekt en dat je hem draadloos wil? Waarom zou je anders een dock willen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Wat jij nodig hebt is een grote én assymetrische muis zoals:

Logitech Wireless Mouse M705
Logitech Performance Mouse MX

(Koop ipv zo'n dockingsstation gewoon goede oplaadbare batterijen en een goede lader Zoals bijv een Maha oplader en Eneloop batterijen)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 22:42 ]

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Heb zelf al een tijd de Sweex MI600, maar da's eigenlijk best wel een kloteding.

De dock / ontvanger wordt verbonden en gevoed via USB, wat betekent dat mijn muis enkel oplaadt op het moment dat mijn pc aan staat. Maar als mijn pc aan staat, dan is dat omdat ik hem gebruik. Niet ideaal dus, tenzij je beschikt over een powered USB hub of USB poort op je pc die aan blijft terwijl je pc uit is.

Het meest vervelende vind ik echter dat de dock regelmatig blijkbaar wat storing oppikt, want een paar keer per dag scrollt wat ik aan het bekijken ben spontaan een stuk omlaag. Zelfs als de muis uit is.

Dus Sweex en aanverwante budgetmerken kan ik je in ieder geval afraden.

Voor mijn vriendin heb ik een tijd geleden de Microsoft Wireless Laser Mouse 5000 gekocht en die bevalt uitstekend. Dat ding doet het werkelijk maanden op een paar alkaline batterijen, veel fijner dan dat geklooi met een dock. Wel is die muis symmetrisch, maar het tijdperk dat je dagelijks / wekelijks batterijen moest wisselen in je draadloze muis is gelukkig wel voorbij :)

[ Voor 22% gewijzigd door real[B]art op 11-06-2012 22:48 ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10-2025
Die M705 heeft zelfs een batterij leven van 2 jaar, en tot nu toe (heb hem zelf) houd hij zich aan logitechs woord

En helaas heeft die performance mx wat vaker een batterij beurtje nodig, maar is logitech overgegaan op een, in mijn ogen, inferieure methode van een usb oplaad poort aan de voorkant in plaats van een dock.

Beide zijn prima muisjes, wel is het bij de m705 aan te raden een muismat te gebruiken

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dit soort vragen hebben we tegenwoordig: Componenten Aankoopadvies

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1