Momenteel heb ik een Logitech X 230 2.1 speakersetje aangesloten op mijn TV. Dit is nog een setje dat ik over had van mijn PC en aangesloten moet worden op de hoofdtelefoonaansluiting

Niet echt het mooiste setje om altijd tegenaan te kijken. Het geluid is op zich redelijk, hoewel de balans tussen hoge en lagen tonen niet super is (basskistje staat op laagste stand maar nog altijd nadrukkelijk aanwezig).
Dit setje wil ik graag door een betaalbaar setje vervangen, iets dat meer bedoeld is om aangesloten te worden op een TV. Heb veel gezocht op internet, maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek (waarschijnlijk ook door mijn gebrek aan audio kennis).
Wat ik zoek:
- 2.0 of 2.1 set
- Wil geen losse receiver erbij (moet dus een actief setje zijn)
- Een setje dat voor de TV bedoeld is en niet voor PC (anders krijg je weer zo'n lelijk lampje, volumeknop en aan/uit knop)
- Tulp aansluiting
- Naast goed TV geluid ook muziek mooi weergeven
- Geen PC speaker look
Ik weet dat het lastig is mensen hierover te adviseren, maar wellicht kunnen jullie mij wel de juiste richting aanwijzen of wellicht toch een aantal mogelijke opties geven. Kortom: kunnen jullie mij advies geven hierover?
Zoals het nu staat (hier staan de speakers uit):
http://dl.dropbox.com/u/6342710/IMAG0003.jpg

Niet echt het mooiste setje om altijd tegenaan te kijken. Het geluid is op zich redelijk, hoewel de balans tussen hoge en lagen tonen niet super is (basskistje staat op laagste stand maar nog altijd nadrukkelijk aanwezig).
Dit setje wil ik graag door een betaalbaar setje vervangen, iets dat meer bedoeld is om aangesloten te worden op een TV. Heb veel gezocht op internet, maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek (waarschijnlijk ook door mijn gebrek aan audio kennis).
Wat ik zoek:
- 2.0 of 2.1 set
- Wil geen losse receiver erbij (moet dus een actief setje zijn)
- Een setje dat voor de TV bedoeld is en niet voor PC (anders krijg je weer zo'n lelijk lampje, volumeknop en aan/uit knop)
- Tulp aansluiting
- Naast goed TV geluid ook muziek mooi weergeven
- Geen PC speaker look
Ik weet dat het lastig is mensen hierover te adviseren, maar wellicht kunnen jullie mij wel de juiste richting aanwijzen of wellicht toch een aantal mogelijke opties geven. Kortom: kunnen jullie mij advies geven hierover?
Zoals het nu staat (hier staan de speakers uit):
http://dl.dropbox.com/u/6342710/IMAG0003.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 11-06-2012 21:48 . Reden: Grote foto + trage host ]