Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het verleden wel eens kaart updates gekocht voor m'n al aardig oude TomTom One. Meestal deed ik dat als TomTom een aanbieding had. Dat kostte dan toch al gauw zo'n 70 euro: je moest eerst je kaart updaten en dan kon je een jaarabonnement nemen van 4 updates. Als ik naar de TomTom site ga zie ik dat zo'n kaart update service voor een jaar 74,95 kost.

Nu kreeg ik vandaag een folder van Dixons in de bus: die heeft een een TomTom kaart upgrade service card te koop die 3 jaar geldig is... en maar 50 euro kost...? Dat is een bezuiniging van zo'n slorige 175 euro...??? De normale prijs zou zijn 89,99, wat alsnog ontzettend veel goedkoper is...

Ik kan die bewuste kaart niet vinden op de site van TomTom zelf. Heeft iemand wel eens zo'n card van 3 jaar gekocht? Geldt die voor elke TomTom? Heb ik nou die keren dat ik via TomTom m'n kaart geupdate heb nou echt zoveel teveel betaald? Zit er een addertje onder het gras...?

Ik vind het prijsverschil zo ontzettend groot dat ik me echt afvraag of ik het wel goed zie...!

http://www.dixons.nl/cata...ervice-card/category/847/

EDIT
Zal je net zien... na het posten van m'n post vind ik opeens het antwoord... }:O Wel erg dom dat Dixons dat niet erbij zet, trouwens...!!! Maar deze goedkope kaart is alleen geldig bij een nieuwe TomTom: je moet 'm binnen een bepaalde tijd na aanschaf van een TomTom activeren.

Maar dan nog... ik zit er al een tijdje aan te denken of ik nou een nieuwe TomTom moet kopen of m'n kaarten weer eens moet updaten. Ik kan dan wellicht beter EN een nieuwe TomTom kopen EN die 3 jaar update card erbij nemen: dan ben ik goedkoper uit dan als ik de komende drie jaar m'n oude TomTom update...!!! (Ik zit dan te denken aan een van de goedkopere TomTom's zoals de Start 20 Europe omdat ik het nu niet inzie van die duurdere types: ik wil alleen maar m'n bestemming vinden. Jammer dat er nog geen TomTom voor de Android is, trouwens, maar dan nog vind ik een apart apparaat wel zo makkelijk.)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 20:53 ]

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:08
Alleen geldig bij nieuw aangeschafte TomToms moet binnen 90 dagen geactiveerd worden.

Klote zooi.. Heb hem net iets van 120 dagen |:(

Verwijderd

Topicstarter
xminator schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:39:
Alleen geldig bij nieuw aangeschafte TomToms moet binnen 90 dagen geactiveerd worden.

Klote zooi.. Heb hem net iets van 120 dagen |:(
Zie m'n edit. ;) Ja, da's inderdaad balen als je dat niet wist... :( Het heeft toch echt wel zijn nut om kaarten regelmatig te updaten, zo heb ik de afgelopen jaren ondervonden.

Nou, ik ga dus de Start 20 Europe kopen met die update card. Ben ik voor 175 klaar voor drie jaar: da's maar net iets meer geld dan dat ik kwijt zou zijn aan slechts 2 jaar updates op m'n oude TomTom. :) Die oude TomTom werkt haast niet meer op de batterij en de aanwijzingen op de nieuwe TomTom spreken me veel meer aan: veel duidelijker, vooral op splitsingen op snelwegen, die me nu best wel moeite kosten met die oude TomTom.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 21:13 ]