Toon posts:

hp G62 notebook fan stuk ! HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
help help help help mijn laptop heeft een error .

Als ik 'm wil opstarten krijg ik een melding dat er een fan stuk is en hij zichzelf na 15 seconden afsluit ( wat hij dus ook doet ) .

Ik ben vrouw en blont op computergebied .

Ik snap uiteraard dat er een fan kapot is maar hoe nu verder ?

Het gaat hier om een portugese laptop , misschien dat dit nog uitmaakt ( mij lijkt het stug maar ja je weet maar nooit in computerland)

. Ik ben zelf NIET handig ( maar dat was al wel duidelijk denk ik )

Heeft iemand suggesties wat ik het beste kan doen .
Of waar ik het beste mijn laptop kan laten reparen ( omgeving den haag / leiden ) tegen normale prijzen en betrouwbaar . ( want ik moet erg om mijn budget denken)

alvast heel erg bedankt !

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 22:36

Singular1ty

EV Evangelist

Het zou helpen om eventjes aan te geven om welk type laptop het gaat, 'Portugees' kan ik niet zoveel mee, ik ben niet helderziend. Dit typenummer + FAN ERROR in Google invoeren zou je verder al een heel eind moeten brengen.

Maakt de fan lawaai als je de laptop aanzet? Zo nee, nieuwe fan op eBay bestellen en die erin (laten) zetten, dat zou het probleem op moeten lossen.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:21

Wish

ingwell

Singular1ty schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:38:
Het zou helpen om eventjes aan te geven om welk type laptop het gaat, 'Portugees' kan ik niet zoveel mee, ik ben niet helderziend.
Helderziend is wellicht wat veel gevraagd, maar je had de titel kunnen lezen ;). Daarmee kom je op dit soort berichten.

Anyway, voor jou Pippi, ik zou hem inderdaad langsbrengen bij de dichtsbijzijnde reparatiewinkel. Vraag wel even een indicatie aan wat het je gaat kosten. Voor iets wat nog geen 400 meer kost is het wellicht niet meer de moeite waard om het te repareren. Duur hoeft het echter niet te zijn. Probeer het bijvoorbeeld eens bij Paradigit.

No drama

Verwijderd

Topicstarter
@ wasdanmaarniet

dank je wel voor de tip. Paradigit heeft de fan niet ( althans ik kon 'm niet vinden )

Ik heb wat reparatiebedrijven gebelt maar schrok erg van de reparatieprijzen .

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-01 11:21
Ik heb even bij een leverancier gekeken voor je:

http://nl.eetnordic.com/p...ath=HP-Heatsink-w-Fan-UMA

Staar je niet stuk op de prijs! het is excl btw, excl verzendkosten, excl marge, excl inbouwkosten. ik ken een bedrijf in Noordwijkerhout ("nabij" leiden) waar ze dit kunnen bestellen

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 13:43

Fordox

00101010

ik moest een beetje lachen om de ts :P

misschien is het in jou geval handiger dat je naar de lokale pc boer gaat ;) loop een zaak binnen die er professioneel genoeg uitziet en alles komt goed.
\je bent dan denk ik iets van 50 euro kwijt max.

[ Voor 34% gewijzigd door Fordox op 12-06-2012 13:20 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Dit forum is echter niet simpelweg bedoeld om een vraag neer te zetten zonder verder zelf moeite te doen om het probleem op te lossen. Kijk daarom eens in Het algemeen beleid om een duidelijk beeld te krijgen van wat wij hier van een goede topicstart verwachten. Aangezien dit topic hier niet aan voldoet, gaat het dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.