Toon posts:

3D content vanaf pc i.c.m. Epson TW-6000 & Power DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers, jullie zijn mijn laatste redmiddel! Hier mijn probleem.

Ik heb mijn PC ( 2600K, 8 gig, asus 6970 ) verbonden met een Epson EH TW-6000 3d projector via een High speed HDMI kabel ( DVI-I ----- Adapter DVI-HDMI-----------HDMI die volgens de verpakking zeer geschikt is voor 3d en FullHD3d.

Hier even een link van de videokaartconnectors: http://www.ozone3d.net/pu...2/asus_hd6950_dc2_002.jpg

Op mijn PC heb ik het programma Cyberlink PowerDVD 10. Volgens kenners op diverse Fora het programma voor het afspelen van 3d content op je pc. Ik heb diverse soorten FullHD materiaal via dit progje afgespeeld via de Beamer en dat is fantastisch. Echter, 3d werkt niet, wat ik ook probeer. Ik heb van mijn projector een 2e beeldapparaat gemaakt, soms ook Primary. Je ziet dat er wat gebeurt met het beeld, maar er is absollut geen sprake van 3d ( De Epson werkt met actieve brillen. De projector en bril werken prima want een 3d trailer van Uncharted geeft hij in perfect 3d weer ).

Wat doe ik hier verkeerd?? HELP!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb je topictitel wat minder schreeuwerig gemaakt. ;)

Verdre wil je vragen duidelijk, dus stap voor stap, aan te geven wat je geprobeerd hebt en met welke instellingen. Nu is je topicstart nog vrij warrig. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 10:46

Quan Vu

Hoi

Heeft die videokaart geen HDMI uitgang?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88