Psychonauts (geen beeld)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Beste tweakers,

Gezien de pracht en praal van de laatste humble indie bundle, kon ik het niet laten liggen, limbo, amnesia en psychonauts wat wil je nog meer :)
Limbo en Amnesia hebben me nu al veel plezier en angst bezorgd, psychonauts echter alleen frustratie.
Op de een of andere manier krijg ik het spel niet werkend.
Via steam heb ik het spel geïnstalleerd, echter wanneer ik het spel open wordt het beeld zwart en blijft zwart. Vervolgens geeft mijn tv de meldig formaat ongeldig en blijft verder zwart.
wanneer ik terug ga naar bureaublad hoor ik allerlei ingame geluiden en lijkt het spel gewoon te lopen, wanneer ik dan weer terug in-game ga blijft het beeld zwart en stopt het geluid.
Ik heb verschillende herinstallaties geprobeerd maar niets hielp.
De compatibiliteit kan ik helaas niet aanpassen dus daar kan ik het probleem ook niet mee oplossen.
Graag jullie advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Klinkt iets als een resolutie probleem. Mogelijk dat de resolutie te laag of te hoog staat.
Kan je aangeven wat je resolutie in Windows is en welke resolutie je in het spel hebt?

En heb je ook op het internet al gekeken naar andere oplossingen?

een snelle blik levert namelijk op dat het aan de refreshrate kan liggen. Het spel kiest de meest hoog mogelijk refreshrate terwijl je monitor dit mogelijk niet ondersteund.
Probleem is op te lossen door een DisplaySettings.ini file te kopieren naar de folder.
Je kan kijken of je die van de installatie files kan vinden of dat je deze ergens van internet moet halen.

bron: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2740624

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Bedankt voor de feedback,

Ik maak gebruiik van een 1080p scherm @ 60hz.
Op internet kreeg ik niets gevonden (met name de steam hulp leverde niets op)
Ik zal morgen kijken naar de link die je hebt gestuurd en ermee aan de slag gaan. als dit iets oplevert laat ik het je weten.

nogmaals bedankt

Heeft geholpen merci

Voor de anderen die met hetzelfde probleem zitten, download de non-steam versie en copieer de displaysettings.ini naar je installatiefolder
Bij vragen DM

[ Voor 23% gewijzigd door eL_Jay op 12-06-2012 14:31 ]