Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344893

Topicstarter
Beste,

Ik heb mij zeer recent een HTC sensation aangeschaft,
nu blijkbaar is de batterijduur van deze telefoon heel erg kort, of het zou moeten zijn dat er nog iets op de background bezig is waar ik zelf niks van weet.
Had namelijk deze telefoon volledig laten opladen, ga naar het werk, vergrendel de telefoon, kom smiddags terug ongeveer 4 uur later en de batterij was volledig plat.

Kan iemand mij helpen of zijn er nog meer mensen met deze problemen?

Mvg,
Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zou je iets duidelijker kunnen uitleggen wat je precies gedaan hebt? Heb je je telefoon vergrendeld thuis laten liggen of heb je deze bij je gehad? Was de telefoon 4 uur na thuiskomst leeg of 4 uur na het opladen. Verder is er een discussie topic over de Sensation, daar zou je kunnen zoeken op gebruikerservaringen mbt accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb telefoon gewoon vergrendeld en in de auto gelegd. 4uur na het opladen van de telefoon was deze volledig plat.

alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
- Factory reset gedaan?
- Achtergrond applicaties gecontroleerd? (Bijvoorbeeld BetterBatteryStats en dan kijken naar de wakelocks op het moment dat je scherm uitstaat)
- Accu capaciteit?

Iets meer eigen inspanning mag wel, heb je al gegoogled op het probleem? Heb je al in het hiervoor genoemde draadje op GoT gekeken? Heb je al op XDA gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb al gegoogled maar blijkbaar niet echt concrete oplossingen, fac reset lukt ook niet.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 344893 op 11-06-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-07 16:31
Ja dan nog steeds de vraag, heb je toevallig achtergrondapplicaties openstaan die veel syncen? Zoals Facebook of Twitter of een weerapp? Want 4 uur is niet normaal. Wat wel zou kunnen is dat er weinig bereik was in je auto waardoor de radio harder moet lopen en daardoor de batterij sneller leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Je geeft ook nog steeds geen antwoord op al onze vragen, wil je wel geholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja natuurlijk wel, dnek niet dat alles kan syncen want heb geen internet zonder wifi, zou ook geen idee hebben hoe ik die zou moeten afzetten.. heb net eens gekeken op XDA is ook niks te vinden voor Accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12
Hoe vaak gebeurd het dat ie in 4 uur leeg is.. Heb het ook wel eens gehad, toorn maps was blijven hangen ofzo. Zo kan er van alles gebeuren, maar meestal is het eenmalig. Als het elke keer is moet het een rotte app zijn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Crossposten is natuurlijk niet de bedoeling. Daarnaast lijkt mij je vraag prima thuis in het algemene topic voor je toestel. Je kan dus verder gaan in Anoniem: 344893 in "HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 7)"

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.