Problemen met zelfde game/skype

Pagina: 1
Acties:

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 10:18
Wanneer ik en mijn broertje dezelfde game op internet spelen/elkaar op skype bellen, worden we beiden gedisconnect van internet.
Dan duurt het een seconde of 10 voordat internet het weer doet, en gebeurt er weer hetzelfde als we weer beginnen.

Ik heb geen idee wat het probleem is, wanneer alleen 1 van ons aan het spelen is, is er nooit wat aan de hand.
Kan iemand mij helpen, staat er wat verkeerd ingesteld bij m'n router oid?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik denk dat het simpelweg teveel gevraagd wordt van het internet, waardoor je ping omhoog schiet.

People as things, that’s where it starts.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wordt het hele internet gedisconnect of alleen je game/skype? Wat voor internet aansluiting gaat het om?

Laat eens een ping -t 8.8.8.8 meelopen oid. Dan kan je zien of het alleen om de game/skype gaat of de hele lijn.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 10:18
Het hele internet gaat er dan uit.
Hebben UPC kabel internet, durf snelheid niet met zekerheid te zeggen, maar geloof 30mbit.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:24

lier

MikroTik nerd

En is het modem van UPC ook router of heb je een losse router aangesloten (en welke router is het dan?)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• herda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 14:40
Heb dit probleem ook gehad (ook UPC maar dan maakt mijn inziens niet uit) en bij ons waren onze computers het probleem. Ook bij ons bij bepaalde games die we beide speelde ging iedere keer het hele internet onderuit.
Zat in een bepalde service die aanstond op beide computer: Network List Service
Nadat we deze uit hadden gezet was het probleem volledig verholpen. Geen idee of dat bij jou ook zo is maar het is een idee.
Pagina: 1