Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software dat automatisch plaatsnamen tagged op landkaart

Pagina: 1
Acties:

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plek stel.

Kent iemand software dat automatisch ingevoerde plaatsnamen tagged op de kaart van Nederland?

Dus stel, ik heb 25 plaatsnamen, ik kopieer-plak ze, ik klik op een knop en dan komen ze als vlaggetje op de kaart van Nederland. Het kan met google maps alleen dan moet ik 1 voor 1 telkens een vlaggetje op de plaatsnaam slepen en ik moet dit dagelijks doen -_-.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je zelf al gezocht? 'automatic geotagging software' is dan bijvoorbeeld al een goede stap.
Daarnaast zijn 25 plaatsnamen toch niet zo veel? Als je dagelijks dezelfden hebt, dan kun je toch gewoon een sjabloon ervan maken?

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 11-06-2012 15:07 ]

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Elke dag 25 andere helaas...

Als ik op automatic geotagging zoek dan gaat het vooral over gps coordinaten gebruiken om iets te taggen. Ik heb alleen plaatsnamen. Ik heb geen idee waar ik anders op kan zoeken.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

De term waar je naar op zoek bent is geocoding.

Als je het echt geautomatiseerd wil kunnen doen: Daar heeft de Google Maps API functionaliteiten voor :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> CSA.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device