[ipad2] Kan geen langere videos meer naar youtube uploaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Hey, ik heb een youtubekanaal waar ik oa vlogs voor maak en ik ben speciaal daarvoor maar eens van mijn ipad1 naar de ipad2 overgestapt. Vooral samen met de avid studio video editor ( die als enige kan croppen ) en de mogelijkheid met de frontcamera te filmen zodat je ook jezelf kunt zien terwijl je filmt zonder noemenswaardige lag gaf voor mij de doorslag om toch maar weer 400 euro van mn spaarrekening te plunderen.

Nou zijn mijn vlogs soms best lang, sommige wel tot 50 minuten aan toe, maar omdat mijn site goed bekend staat mag ik van youtube ook langere videos uploaden dus daar zit het probleem niet. En toen ik mijn ipad net had kon ik ook zonder probleem die langere videos naar tyoutube uploaden.
Maar na een paar weken begon avid studioo moeilijk te doen, en sinds die tijd komen videois, ook de kortere onder de tien minuten niet meer op youtube aan, aan t eind krijg ik dan de melding dat er iets fout is gegaan tijdens de upload.

Uieindelijk was er een oplossing namelijk eerst de video renderen, en dan alsnog vanuit de foto app uploaden, en t wilde allemaal weer, dus ook die langere video's. Maar sinds een week of 2 wil dat dus ook niet meer. Nou heb ik gelukkig ook nog een pc, dus nu doe ik die langere videos maar weer met de webcam op mn pc en upload ze vandaar. Maar god ik heb mooi wel 399 euro betaald voor een ipad waar ik daarnaat hooguit een potje nova op speel omdat t ding niet meer mijn vlogs wil uploaden.

Ik heb ergens een forum gevonden met mensen met t zelfde probleem, en die krijgen de tip de web inerface te gebruiken, maar wat die web interface moet zijn zeggen ze dr niet bij, in ieder geval is t niet de youtube app.
Ondertussen heb ik mijn ipad alweer gefactory reset, en 2 nieuwe software updates geinstalleerd ( ben nu op 5.1.1 maar het probleem is gebleven en zit ik dus mety een manke ipad. Ik kan trouwens ook nergens wat vinden over youtube settings in de foto app ook niet na die reset. terwijl de eerste keer dat ik dat deed mijn gebruikersnaam en wachtwoord moest invullen.
Iemand een idee?

PS, dat probleem hebben android devices dus ook, dat je niet meer dan 100 mb naar youtube kon uploaden, De ipad en mijn LG optimus 2x smartphone zijn bij mijn weten de enigste die daar toe in staat zijn, en ja op t moment de ipad dus niet meer.

PS2. Om te laten zien dat het een paar weken geleden nog helemaal geen probleem was hier een 23 minuten durende vlog van mijn kanaal. Gefilmd met de front camera, gecropt naar 16:9 en geedit in Avid studio en daarna ook geupload, allemaal van de ipad 2 zonder tussenkomst van een pc. Ideaal voor als je op reis bent, met de voorwaarde dat t straks weer werkt natuurlijk.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pcurUG0v2TE]

The freedom of saying E=MC3