Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15,6 inch 499 euro aanbieding.

Pagina: 1
Acties:

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:58
Hoe verhoud deze laptop zich eigenlijk t.o.v. andere laptops in hetzelfde segment, 500euro of 15,6 inch (allrounder)
http://www.alternate.nl/h...2Mn/1002387/?event=search

Volgens mij is die wat goedkoper als zijn concurrenten, de pricewatch: Acer Travelmate 5760-2354G32MTSK of de pricewatch: Sony Vaio VPCEH3J1E (Wit) bijvoorbeeld.
Of deze quad-core pricewatch: Asus K53SD-SX336V laptop, die dan wel 100 euro duurder is (en niet leverbaar eigenlijk).

Een vriend van mij is van plan een laptop aan te schaffen, zijn voornaamste 'doel' is beetje gamen (diablo 3) en school gebruik. Ik denk helaas wel dat deze laptop te zwaar is voor school gebruik, maar andere 15,6 inch laptops zullen ook wel rond de 2Kg uitkomen gok ik en wat betreft de grafische kaart, 't is een GT 610M, alles beter dan een intel HD ;) !

Deze laptop is alleen te koop via mijn werkgever met een speciaal pasje/code, daarom is het een 'aanbieding'.

Ten derde, Acer is volgens mij niet een geweldig merk wat betreft bouwkwaliteit meende ik of wel?

Wat zijn de alternatieven die jullie mij kunnen geven op deze laptop.

[ Voor 7% gewijzigd door alaintje op 11-06-2012 13:26 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:19
Acer staat niet bekend om zijn stevige laptops, ook niet heel slecht, gewoon een middenklasser.

Als je de laptop veel mee wilt slepen is een ander merk misschien een betere optie. Dell biedt een XPS 15 aan, met veel opties vanaf E599 zonder kortingen. Als je op GoT even verder zoekt krijg je enorm veel informatie over mogelijke kortingen bij Dell middels bepaalde trucjes...

Meer info

Edit: Misschien slim om even te wachten tot Ivy-bridge gewoon ingeburgerd is, veel goede laptops zijn op dit moment niet leverbaar, evenals de XPS-15. Je kunt wanneer IB gewoon is natuurlijk ook een discount of aanbieding op een notebook uit de Sandy-serie kopen, die dan waarschijnlijk in prijs al flink zullen dalen.

[ Voor 26% gewijzigd door hiekikowan op 11-06-2012 18:34 ]

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:58
ok bedankt!

Absoluut relatief, relatief absoluut.