Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41
Ik ben op zoek naar een nieuwe headset.
Mijn vorige headset (Siberia) heeft na 4 jaren trouwe dienst het begeven en ben op zoek naar een nieuwe headset.

Prijs/Kwaliteit kwam ik bij de Roccat Kave uit.

Deze is wel van 2009. Is dit nog steeds geen probleem dat deze al wat ouder is? Of zijn er tegenwoordig betere headsets met nieuwe technologieën die beter zijn in prijs/kwaliteit verhouding? Het budget ligt rond de 70 ~ 80 euro waar de kave perfect in past.

EDIT: moet er wel bij zeggen dat ik via mijn computer enkel een onboard geluidskaart heb zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door frye op 11-06-2012 10:52 ]

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Leuke headset, heb hem hier. Probleem hiermee is dat het scharnier van de oorschelp dun is en kan afbreken.

Lees reviews, probeer hem in winkels en baseer je oordeel daarop.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41
kKaltUu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:45:
Leuke headset, heb hem hier. Probleem hiermee is dat het scharnier van de oorschelp dun is en kan afbreken.

Lees reviews, probeer hem in winkels en baseer je oordeel daarop.
Maar het is niet zo dat de technologie verouderd is en dat er tegenwoordig nieuwe en betere headsets op de markt zijn voor dezelfde prijs?

EDIT: moet er wel bij zeggen dat ik via mijn computer enkel een onboard geluidskaart heb zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door frye op 11-06-2012 10:52 ]

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Voor dezelfde prijs: nee.
Betere headsets? hele kleine kans.

Mocht je betere kwaliteit willen kan je beter een losse headphone, mic en dac kopen. de kave/siberia/G35 zijn voor jouw budget meer goed genoeg.

Neem mijn mening niet voor lief, probeer ze in de winkel/lanparties uit.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpba, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar en niet hier.

Een headset is een audiodevice en hoort dus in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1