Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SBS reporting tonen in Sharepoint 2010

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig momenteel met mijn afstudeerstage. Ik loop tegen het volgende probleem aan: Ik wil graag de reporting vanuit de SBS (Small Business Server) kunnen tonen in een site van SharePoint 2010. Het probleem is hoe je een verbinding maakt tussen de SBS server en Sharepoint om de reporting vanuit de SBS server te versturen naar de website op Sharepoint. Ik heb al via Google onderzocht of dit mogelijk is via SNMP. Maar uit dit onderzoek ik kon geen bruikbare informatie vinden om de verbinding te realiseren. Ik heb via Google onderzocht of er plugin bestaat die een verbinding kan realiseren tussen SBS en sharepoint. Tot nu toe heb ik geen plugin gevonden.

Weet iemand toevallig of dit mogelijk is om de reporting vanuit de SBS te tonen in een website wat op Sharepoint 2010 draait? Zo ja welke methode/protocol moet je gebruiken om de verbinding tussen SBS en Sharepoint 2010/website te realiseren?

Alvast bedankt.