Kan dit????????????????

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59
Ik heb een aardig kleine kast, en ik zou wel een ander mobo willen, maar zou ik dt mobo schuin in de kast mogen plaatsen???? Of krijg ik dan gezeik?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

lijkt me een beetje rot met al je kaarten. Die raken dan toch de bodem van je kast.
Lijkt mij niet echt handig iig.
Of het kan :?
Hoe scheef ga je hem zetten dan :?

And now the most interresting part of deze grot

• MGSNK
HEEL scheef, nouja, gewoon scheef, totdat ie in de kast past :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

lijkt me in geen geval een wijs plan.

Hoe wou je je pci kaarten er dan op gaan zetten? En als je kast zo klein is zal dit ongetwijfeld niet gaan met betrekking tot je drive bays. verder is het gewoon niet verstandig omdat die schroefpunten er niet voor niks zitten. je moederbord kan gaan buigen e.d.

Niet doen dus!

A.

• MGSNK
heeeeeeeeeee, je hebt gelijk, hij kan buigen, hmmmmmmmmmm helemaal niet aangedacht.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
buigt het dan niet kapot??? Maar aangezien je dan toch niet al je pci-sloten kunt gebruiken, waarom geen micro-atx mb???

Verwijderd

Bedoel je dat je een ATX Mb in een AT kast wilt proberen te proppen?

Lukt je nooit! Koop gewoon voor een paar tienjes een ATX kast.

Verwijderd

Allereerst wat voor kast is het:?
Wat voor moederbord is het:?
Dan kan ik je vraag wel beantwoorden*D......want het is nu nogal wazig(8>

Ray

• MGSNK
eeen ATX mobo in een m-ATX kastje

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgende probleem: Hoe wil je je snoertjes dan aansluiten als de PCI kaarten scheef zitten, dan kan je ze niet netjes voor de gleufjes zetten.
Om gewoon geen kast te gebruiken lijkt me slimmer, heb je ook geen last van cooling problemen.
Je HD snoertjes kunnen ook nog wel eens in de weg zitten als je je mobo schuin zet.
Over dat buigen, dat valt wel een beetje mee, zallang je er niet een 500gram zware heatsink op zet ;)

Verwijderd

Koop een nieuwe kast of zaag er een stuk uit. Maar ik denk toch dat een nieuwe kast toch echt beter zal zijn >:)
Pagina: 1