Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
lijkt me een beetje rot met al je kaarten. Die raken dan toch de bodem van je kast.
Lijkt mij niet echt handig iig.
Of het kan
Hoe scheef ga je hem zetten dan
Lijkt mij niet echt handig iig.
Of het kan
Hoe scheef ga je hem zetten dan
And now the most interresting part of deze grot
HEEL scheef, nouja, gewoon scheef, totdat ie in de kast past
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
lijkt me in geen geval een wijs plan.
Hoe wou je je pci kaarten er dan op gaan zetten? En als je kast zo klein is zal dit ongetwijfeld niet gaan met betrekking tot je drive bays. verder is het gewoon niet verstandig omdat die schroefpunten er niet voor niks zitten. je moederbord kan gaan buigen e.d.
Niet doen dus!
A.
Hoe wou je je pci kaarten er dan op gaan zetten? En als je kast zo klein is zal dit ongetwijfeld niet gaan met betrekking tot je drive bays. verder is het gewoon niet verstandig omdat die schroefpunten er niet voor niks zitten. je moederbord kan gaan buigen e.d.
Niet doen dus!
A.
heeeeeeeeeee, je hebt gelijk, hij kan buigen, hmmmmmmmmmm helemaal niet aangedacht.
buigt het dan niet kapot??? Maar aangezien je dan toch niet al je pci-sloten kunt gebruiken, waarom geen micro-atx mb???
Verwijderd
Bedoel je dat je een ATX Mb in een AT kast wilt proberen te proppen?
Lukt je nooit! Koop gewoon voor een paar tienjes een ATX kast.
Lukt je nooit! Koop gewoon voor een paar tienjes een ATX kast.
Verwijderd
Allereerst wat voor kast is het:?
Wat voor moederbord is het:?
Dan kan ik je vraag wel beantwoorden*D......want het is nu nogal wazig(8>
Ray
Wat voor moederbord is het:?
Dan kan ik je vraag wel beantwoorden*D......want het is nu nogal wazig(8>
Ray
eeen ATX mobo in een m-ATX kastje
Volgende probleem: Hoe wil je je snoertjes dan aansluiten als de PCI kaarten scheef zitten, dan kan je ze niet netjes voor de gleufjes zetten.
Om gewoon geen kast te gebruiken lijkt me slimmer, heb je ook geen last van cooling problemen.
Je HD snoertjes kunnen ook nog wel eens in de weg zitten als je je mobo schuin zet.
Over dat buigen, dat valt wel een beetje mee, zallang je er niet een 500gram zware heatsink op zet
Om gewoon geen kast te gebruiken lijkt me slimmer, heb je ook geen last van cooling problemen.
Je HD snoertjes kunnen ook nog wel eens in de weg zitten als je je mobo schuin zet.
Over dat buigen, dat valt wel een beetje mee, zallang je er niet een 500gram zware heatsink op zet
Verwijderd
Koop een nieuwe kast of zaag er een stuk uit. Maar ik denk toch dat een nieuwe kast toch echt beter zal zijn
Pagina: 1