Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SBS reporting tonen in Sharepoint 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig momenteel met mijn afstudeerstage. Ik loop tegen het volgende probleem aan: Ik wil graag de reporting vanuit de SBS (Small Business Server) kunnen tonen in een site van SharePoint 2010. Ik heb geen idee hoe ik de verbinding tussen Sharepoint en SBS server moet configureren.

Ik hoop dat iemand een website weet waar staat beschreven hoe je dit moet configureren of iemand die al hiermee ervaring hebt.

Alvast bedankt.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Mjah, zo werkt het natuurlijk niet. Uit het algemeen beleid mbt het maken van een goede topicstart:
  • Geef aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
  • Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
Beide zaken missen compleet in je topicstart. Daar komt nog bij dat het een afstudeeropdracht is, waarbi het eigenlijk de bedoeling is dat je zelf zaken uit gaat zoeken in plaats van je complete vraagstuk dumpen op een forum.

Ik sluit dit topic om die redenen dan ook. Je mag gerust een nieuw topic openen over je afstudeeropdracht, mocht je ergens tegenaan lopen. Maar houd dan goed rekening met het feit dat je wel duidelijk aan moet geven wat je probleem is, en wat je zelf geprobeerd hebt om dit op te lossen. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.